مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به این استان، برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری ثامن یکی از پروژه های بسیار مهم و تاثیرگذار در رشد و توسعه ورزش استان مبلغ ۲۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری ثامن تخصیص یافت

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد فتاحی در خصوص اعتبارات تخصیص یافته به اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی از سوی شرکت نفت، اظهار کرد: با پیگیری‌های قاضی‌زاده نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی روز گذشته اعتبارات ما تصویب و برای اجرا به اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، با بیان اینکه مبلغ این اعتبارات ۱۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است، ادامه داد: براساس این مصوبات، ما در شهرستان سرخس در روستای اسلام قلعه یک سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در روستای قوش سربزی، یک سالن ورزشی با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهیم داشت.

وی تکمیل کرد: همچنین در شهرستان سرخس و فریمان، هفت زمین چمن مصنوعی، در روستاهای با جمعیت بالا احداث خواهد شد برای بخش احمدآباد و رضوی هم ۶ زمین چمن مصنوعی در نظر گرفته شده است که جمع پروژه‌های ما در این پیگیری با تصویب شرکت ملی نفت ایران با احتساب ۱۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خواهد رسید که اتفاق بسیار خوبی در این شهرستان‌ها است و ما می توانیم خدمات بسیار خوبی را به روستاها و این شهرستان ها داشته باشیم.

فتاحی همچنین گفت: در سفر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، به استان بر اساس پیگیری‌ها با موافقت وی اعتبارات بسیار خوبی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان در نظر گرفته شد.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی، با بیان اینکه در این سفر برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری ثامن یکی از پروژه های بسیار مهم و تاثیرگذار در رشد و توسعه ورزش استان مبلغ ۲۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت، تکمیل کرد:  برای تکمیل استخر سرپوشیده کاشمر حدود چهار میلیارد تومان، برای سالن مسابقاتی شهرستان فریمان یک میلیارد تومان و برای تکمیل استادیوم پنج هزار نفره نیشابور، مبلغ هفت میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که این اعتبارات با تخصیص ۱۰۰ درصد صورت خواهد گرفت.

فتاحی در پایان تشریح کرد: بر این اساس باید این چهار پروژه ما پیش از پایان دولت به بهره‌برداری برسد و مجموعه اعتباراتی که سهم ورزش استان خراسان رضوی بود تقریبا ۳۷ میلیارد تومان خواهد بود که به جمع اعتبارات مصوب ما در حوزه‌های ملی و استانی اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع:

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.