رییس هیات دوومیدانی خراسان رضوی امروز طی حکمی از سوی فدراسیون دوومیدانی برکنار و محسن پورتقی، معاون سابق توسعه ورزشی اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی به عنوان سرپرست این هیات منصوب شد.

رییس هیات دوومیدانی خراسان رضوی برکنار شد

به گزارش قدس آنلاین، با حکمی از سوی فدراسیون دوومیدانی کشورمان، رییس هیات دوومیدانی خراسان رضوی عزل شد و به جای وی، تا زمان برگزاری انتخابات مجدد این هیات، محسن پورتقی، معاون سابق توسعه ورزشی اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی به عنوان سرپرست منصوب شد.

علی سعادتمند  در خصوص علت برکناری‌اش اظهار کرد: صبح امروز نامه‌ای از سوی فدراسیون دوومیدانی کشور به هیات دوومیدانی خراسان رضوی ارسال شد و محسن پورتقی، معاون سابق توسعه ورزشی اداره کل ورزش‌وجوانان استان را به عنوان سرپرست این هیات معرفی کردند.  

وی افزود: از این ابلاغ شوکه شدم. به عنوان یکی از موفق‌ترین هیات‌های ورزشی خراسان رضوی و دوومیدانی کشور بودیم که حتی در دوران کرونا نیز فعالیت داشتیم. دوومیدانی ایران در کل دو سهمیه المپیکی دارد که یکی از آنان حسن تفتیان از خراسان رضوی است.

رییس سابق هیات دوومیدانی خراسان رضوی گفت: شاهین مهردلان در چند شب گذشته در حضور جبار قوچان‌نژاد، معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی مجددا رکوردی زد که به احتمال ۹۰ درصد می‌تواند سهمیه المپیک کسب کند و حتی در المپیک توکیو هم یکی از مدال‌آوران کاروان ایران باشد.

سعادتمند خاطرنشان کرد: در بخش بانوان نیز عملکرد قابل قبولی داشتیم و توانستیم مدال‌های کشوری زیادی در مسابقات گوناگون کسب کنیم. یکی از موفق‌ترین هیات‌های دوومیدانی کشور بودیم و نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داده است.

وی تصریح کرد: حتی زمزمه برکناری‌ و یا استعفایم در هیات هم مطرح نبود. چند شب قبل با رییس فدراسیون دوومیدانی صحبتی داشتم که در این مکالمه ایشان کاملا از من حمایت کرد. دوومیدانی کشور دو ورزشکار المپیکی دارد که می‌تواند سهمیه ایران با حضور شاهین مهردلان به سه نفر افزایش یابد که دو نفر از آنان خراسانی هستند. آیا عملکرد خوب و موفق در کشور باعث برکناری می‌شود؟ تنها نگرانی‌ام ورزشکارانی هستند که از آنان حمایت کردم و اکنون نمی‌دانم چه سرنوشتی در انتظار آنان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.