سرمربی پرسپولیس گفت: مشکلات زیادی وجود دارد اما باید بجنگیم و شرایط‌ را برای خودمان جوری رقم بزنیم که از این مشکلات عبور کنیم.

گل محمدی: مشکلات زیادی وجود دارد اما باید بجنگیم

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل محمدی پس از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. حتی گل دوم را هم می‌توانستیم بزنیم اما روی دو ایستگاهی، حریف توانست استفاده کند. دو بار روی دروازه ما آمدند و هر دو بار هم متاسفانه گل خوردیم. در زمینی که فوتبال بازی کردن روی آن سخت است، هر چقدر هم تلاش کردیم تا جبران کنیم متاسفانه بی نتیجه بود و به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: به هر صورت باید بیشتر کار کنیم و بیشتر حواس‌مان جمع باشد چون بالاخره یک سری مشکلات وجود دارد و کاری که باید انجام دهیم این است که تمرکزمان روی کار و تمرینات‌مان باشد و در ادامه بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با بازی دادن شیری و حسینی در خط دفاع و استفاده نکردن از محمد انصاری گفت: انصاری هنوز شرایط بازی ندارد و حداقل باید چند بازی تدارکاتی انجام دهد. ریسک بالایی است بخواهد در این بازی‌های سخت برای ما بازی کند و با خودش هم صحبت کردم و حاضر نیستم چنین ریسکی کنم که خدایی نکرده دوباره مصدوم شود. به هر صورت دو دفاع وسط اصلی‌مان را به خاطر شرایطی که در بازی قبل برای‌مان به وجود آوردند و باعث مصدومیت این دو بازیکن ما شدند، نداشتیم.

او اضافه کرد: هر چه داشتیم در خط دفاعی و حمله استفاده کردیم اما در هر صورت اتفاقاتی که از گذشته برای ما افتاده تبعات دارد و این تبعات را داریم می‌گذرانیم و متاسفانه شرایطی داریم که تا می‌توانیم باید تحمل کنیم و سر سختانه دنبال این باشیم که تمرکزمان را از دست ندهیم و راه‌مان را ادامه دهیم. مشکلات زیادی وجود دارد اما باید بجنگیم و شرایط‌ را برای خودمان جوری رقم بزنیم که از این مشکلات عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.