حاشیه‌های دنباله‌دار توهین یک میهمان به مقامات کشوری، سرنوشت برنامه «زاویه» و مجری‌اش را در هاله‌ای از ابهام قرار داده، خبرهایی منتشر شده است که حبیب رحیم‌پور ازغدی قرار است از مجری گری این برنامه تلویزیونی کنار گذاشته شود.

مدیر شبکه چهار: رحیم‌پور ازغدی مجری زاویه می‌ماند

قدس آنلاین: به دنبال عذرخواهی رئیس صداوسیما و واکنش بلافاصله شبکه چهار سیما درباره حاشیه‌های این برنامه، صحبت از اخراج و حذف حبیب رحیم‌پور ازغدی مجری و سردبیر این برنامه تلویزیونی رسیده است. 

حاشیه‌ای که با تذکر شورای نظارت بر صداوسیما همراه شد و نسبت به این اظهارات تذکر داد و همچنین از رییس سازمان صداوسیما خواست که با عوامل مؤثر برخورد قاطع کند. حالا در اولین اقدام، سراغ حذف سردبیر و مجری برنامه رفتند؛ در صورتی که او خیلی حرفه‌ای در همان برنامه  از اظهارنظرهای میهمان برنامه تبری جست. 

تلویزیون , شبکه 4 , صدا و سیما , مجریان تلویزیون ایران , علمی ,

در حالی بحث اخراج و حذف مجری "زاویه" مطرح می‌شود که مسعود معینی‌پور مدیر شبکه چهار در صفحه توئیتر خود از ادامه برنامه "زاویه" با حبیب رحیم‌پور ازغدی خبر داده است. باید دید در برنامه جدید "زاویه" این مجری به صندلی اجرا تکیه خواهد زد و یا برای ایجاد آرامش موقت ترجیح می‌دهند آقای مجری را از برنامه کنار بگذارند؟! 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.