نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن راه نفوذ را در پیش گرفته و در صدد تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است لذا وظیفه ما است که با حفظ وحدت اهل بیت (ع) را به درستی برای مردم معرفی کنیم.

آیت الله علم الهدی: دشمن به دنبال تفرقه ‌افکنی بین مسلمانان است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی، وی با تاکید بر مراقبت در انتشار حرفهای بدون سند در فضای مجازی افزود: جوانان ما این روزها هم نیاز دارند و هم باید تلاش کنند معرفت بسیار نسبت به اهل بیت (ع) پیدا کنند تا دستخوش حرف‌های بدون ‌سند و بدون ‌منطق فضاهای مختلف همچون فضای مجازی واقع نشوند.
وی، روشنگری و تبلیغ محتوای مرتبط با اهل بیت (ع) را وظیفه روحانیت و محققان دینی دانست و ادامه داد: وظیفه ماست که با توجه به منابع غنی و بیانات اهل بیت (ع) مبلغ آنان باشیم تا اگر فردی نیاز به شناخت اهل بیت (ع) داشت سراغ فرقه‌های انحرافی نرود و بتواند از سرچشمه اصلی دین بهره‌مند گردد و بر همین اساس نیاز است اطلاعات علمی و تاریخی اهل بیت (ع) بیان شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسلمانان باید اطلاعات علمی و تاریخی خویش را نسبت به اهل بیت (ع) بیشتر کنند و فرهنگ و مناسک مذهبی ما در مسیر درست انجام شود.  
وی با تأکید بر حفظ وحدت مسلمانان افزود: باید تلاش کنیم چهره اصلی و واقعی دین برای همه روشن شود و با بیان اتفاقات زندگی اهل بیت (ع)، آنان را به درستی به دنیا معرفی کنیم، نباید در این راه از بیان حق صرف نظر کرد تا دشمن با آمیختن حق و باطل، جوانان ما را دچار انحراف عقیدتی و فکری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.