فرماندار گناباد از بهره‌برداری ۴۳ طرح در بخشهای مختلف این شهرستان با اعتبار بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طی دهه فجر امسال خبر داد.

۴۳ طرح طی دهه فجر امسال در گناباد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی  در جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر گناباد افزود: بیشترین این طرحها در بخشهای جهادکشاورزی، علوم پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، خدماتی، عمرانی و آموزشی بهره‌برداری می‌ شود.

وی ادامه داد: بیشترین ارزش این طرحها به میزان ۳۸۰ میلیارد ریال مربوط به جهاد کشاورزی است و طرحهای بهداشت و درمان و صنعت، معدن و تجارت هم به ترتیب با مجموع مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال و ۲۶ میلیارد ریال در ردیف های بعدی قرار دارند.

فرماندار گناباد گفت: همزمان با دهه فجر عملیات اجرایی گازرسانی به روستای چاه میغانی گناباد با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال هم آغاز می شود.

قربانی ترویج یاد و خاطره شهدا، آگاهی بخشی و معرفت افزایی و تبیین فرهنگ و پیام و ارزشهای انقلاب اسلامی، نهادینه سازی مبانی منجر به پیروزی این انقلاب برای نسل جدید با بهره گیری از ابزار فرهنگی و فضای مجازی و شبکه شاد برای نسل جدید و دانش آموزان را از ضرورتهای مورد توجه برنامه‌های دهه فجر گناباد دانست.

وی ادامه داد: دستگاههای اجرایی و دانشگاهها و مراکز آموزش عالی باید با محور قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه های گوناگون و از جمله انقلاب اسلامی ، بصیرت عمومی جامعه و نسل جوان را نسبت به عوامل آسیب رسان به نظام جمهوری اسلامی و ترفندهای دشمنان افزایش دهند.

فرماندار گناباد گفت: در شرایطی که برخی اشخاص به دروغ عملکرد رژیم گذشته را برای مردم و جوانان مهم جلوه می دهند، باید با تبیین خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی طی بیش از ۴۰ سال گذشته برای مردم آنان را نسبت به علمکرد این نظام دلگرم کرد.

قربانی، حساس سازی اهمیت حضور حداکثری مردم در عرصه های دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و از جمله سه انتخابات مهم ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری طی سال آینده را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد.

وی با بیان این که برخی افراد در راستای سیاستهای خصمانه دشمنان با ایجاد یاس و ناامیدی به دنبال آن هستند که مردم کمتر در عرصه حضور یابند ادامه داد: باید با تبیین دستاوردها و خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی روحیه امید و نشاط را در مردم تقویت کرد.

فرماندار گناباد گفت: دستگاههای اجرایی مختلف و ادارات خدمات رسان نظیر شهرداری ها باید فعالیتهای خود را در دهه فجر ۲ برابر افزایش دهند و در ارایه خدمات کمی و کیفی به مردم و ارباب رجوع سرعت بخشند.

انتهای پیام/

منبع:

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.