او خطاب به ساکنان غزه نیز گفت: می‌توانید در مکانی دیگر به لحاظ سطح زندگی باشید

کُری‌خوانی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد، این ارتش از آزادی عمل گسترده در سراسر خاورمیانه برخوردار است. او گفت: حالت بازدارندگی که در مقابله با هر کشوری از آن برخورداریم، افزایش یافته است. به طوریکه هیچ یک از این کشورها قصد حمله به ما را ندارند و عملیات آنها در راستای پاسخ‌گویی به فعالیت‌هایی است که ما انجام می‌دهیم.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت النشره، آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: تمام دشمنان ما در نتیجه وضعیت اقتصادی و پیامدهای کرونا و نیز ناامیدی گسترده در جوامع‌شان به دلیل نحوه بد اداره کشورهایشان در تنگنای عمیقی هستند.

او ادعا کرد: در مقابله با محور شیعی "از ایران تا عراق، سوریه و لبنان" یک ائتلاف منطقه‌ای قوی از یونان، قبرس، مصر، اردن و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس ایجاد شده و اسرائیل در داخل این ائتلاف است.

او در ادامه مدعی شد: نیروهای محور شیعی در داخل سوریه به دلیل حملات مداوم ما با باقی موسسات نظامی در موقعیت‌گیری‌شان کند شده‌اند اما موقعیت گیری تمام نشده از این رو فعالیت‌های ما ادامه می‌یابند و نبرد در دل جنگ‌ها ادامه می‌یابد.

او خطاب به ساکنان غزه نیز گفت: می‌توانید در مکانی دیگر به لحاظ سطح زندگی باشید اما هرگز نخواهید توانست بیش از سقفی که ما می‌خواهیم در زمینه مدنی بدون حل مساله مفقودان و اسیران و بازگشت آنها به سرزمین‌شان پیشرفت کنید.

این مقام ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد، یک حمله موشکی به داخل یک اتاق و نزدیکی یک منزل مسکونی ضامن منع وارد کردن خسارات به ساختمان مسکونی در اسرائیل و آزار رساندن به ده‌ها تن است. وظیفه ما مقابله با این راکت و موشک است.

کوخاوی اشاره کرد: باید به شهروندان اسرائیلی متذکر شوم که در جنگ موشک‌های بسیاری شلیک می‌شوند و مسلما مساله آسان نیست و در برابر این تهدید پاسخ ما حمله گسترده چه در مناطق باز غیرمسکونی یا مناطق نزدیک یا داخل منازلی خواهد بود که تجهیزات نظامی و موشک‌ها در آنجا هستند.

کوخاوی مدعی شد: ما به قانون بین‌الملل متعهد خواهیم بود و به ساکنان در لبنان، غزه یا هر نقطه دیگر هشدار می‌دهیم و به آنها اجازه می‌دهیم آنجا را ترک کنند و الان به ساکنان در لبنان و غزه هشدار می‌دهم با آغاز تنش می‌توانند مناطقی که مملو از موشک‌هاست را ترک کنند چون این مناطق در معرض حملات شدید ما خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.