سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی به اداره دو فرمانداری سبزوار و گلبهار در این استان توسط سرپرست اشاره و بیان کرد: تعیین فرماندار در این شهرستانها تا پیش از انتخابات بهار سال ۱۴۰۰ صورت می‌گیرد.

یک مسوول در استانداری: فرمانداران سبزوار و گلبهار تعیین می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی نبی‌پور افزود: با تاسیس شهرستان گلبهار مرکب از دو بخش "مرکزی و گلمکان" به مرکزیت شهر گلبهار ظرف یک ماه اخیر شمار فرمانداریهای خراسان رضوی به ۳۳ مورد افزایش یافت.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت بخشهای رادکان و سیدآباد در شهرستان چناران و دو بخش جدید آبکوه و آساک در شهرستان قوچان تشکیل شده‌اند.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی خراسان رضوی در مورد تصدی پستی که خود سرپرست آن است نیز  گفت: از زمان معرفی فردی مشخص به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی اطلاعی ندارم.

خراسان رضوی با وسعت ۱۱۸ هزار و ۸۵۱ کیلومترمربع (۱۱ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۶۵۹ هکتار) وسعت، معادل هفت درصد مساحت کل کشور است. این استان شامل ۳۳ شهرستان، ۷۷ شهر، ۷۰ بخش و دو هزار و ۵۴۰ روستا است. ۷۷ شهرداری و دو هزار و ۴۳۴ دهیاری در خراسان رضوی فعالیت دارند

بنا بر اعلام رسمی وزارت کشور "انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا" روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ در سطح ۸۱ شهر و دو هزار و ۵۰۰ روستای خراسان رضوی همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات سراسری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.