همزمان با شب رحلت حضرت ام البنین (س) و در آستانه روز تکریم مقام مادران و همسران شهدا، تولیت آستان قدس رضوی با خانواده شهید علیمردانی از سرداران شهید خراسانی دوران دفاع مقدس و خانواده شهیدان خسروی و محمدی از شهدای مدافع حرم «تیپ فاطمیون» دیدار کرد.

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با خانواده معظم شهدا

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی با حضور در منزل شهید حسن علیمردانی با همسر و فرزندان این فرمانده محور تیپ ۲۱ امام رضا(ع) در تنگه چذابه در دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از ایثار، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، مادران و همسران شهدا را اسوه‌های فداکاری، صبر و استقامت خواند و ابراز کرد: امنیت، اقتدار، عزت و حریت کشور خود را مدیون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا هستیم.

تولیت آستان قدس رضوی تشخیص صحیح و عمل به هنگام را از ویژگی‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی معرفی و ابراز کرد: دوران دفاع مقدس و دوران دفاع از حرم اهل بیت(ع) عرصه امتحانی الهی بود که شهدای ما در این عرصه‌ها خوش درخشیدند و سربلند بیرون آمدند.

وی با بیان اینکه شهدا در اوج معنویت، عرفان و معرفت بودند، ابراز کرد: وظیفه امروز ما در برابر شهدا، حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های شهیدان است تا در قیامت شرمنده آنان نشویم.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به دیدار خانواده شهدای تیپ فاطمیون رفت و با حضور در منزل شهیدان مرتضی و مسعود محمدی و همچنین منزل شهید محمد خسروی ضمن دیدار با خانواده این شهیدان گرانقدر صبر جمیل، صلابت و شکیبایی پدران و مادران شهدا که فرزندان خویش را در راه اسلام و رضای پروردگار نثار کردند، ستود و بر ضرورت توجه و تکریم خانواده معظم شهدا تأکید کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.