رحمان رضایی شرایط خاصی در تیم ذوب آهن دارد. از سویی برخی پیشکسوتان این باشگاه به وی فشار می‌آورند تا این باشگاه را ترک کند واز طرفی هم عده‌ای از داخل باشگاه برای او حاشیه می‌سازند.

خودم را مدیون باشگاه ذوب‌آهن می‌دانم

با این حال تصمیم گیران اصلی باشگاه ذوب آهن اعتقاد دارند که رحمان می‌تواند روزهای خوشی را برای ذوب آهن رقم بزند. آخرین بازی ذوب آهن با نفت مسجد سلیمان با طعم گس اشتباه داوری همراه بود وگرنه رحمان و شاگردان نخستین برد خود دراین فصل را جشن می‌گرفتند. رضایی اما بی آنکه امیدهایش را ازدست بدهد واسیر حاشیه‌ سازی‌های مقطعی شود، چشم به امتیاز بازی‌های آتی دوخته است. او به دنبال دستاوردی بزرگ در ذوب آهن است.

نتیجه بازی شما با نفت مسجد سلیمان به اعتقاد همه آن‌هایی که گل سالم تیم شما را دیدند بسیار ناعادلانه رقم خورد.

آن بازی دیگر برای ما تمام شده و رفته است. نباید بیش از این روی آن بازی تمرکز کنیم. داور به گمان همه آن‌هایی که گل سالم ما را دیدند اشتباه بزرگی مرتکب شد. درآن لحظه که داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد حقیقتاً من نمی‌دانستم بخندم یا گریه کنم.

به هرحال قسمت ما درذوب آهن این بوده و باید ببینیم که درآینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

بازی با نساجی هم شاید برای شما چالش آفرین باشد.

همه بازی‌ها سخت است اما ما راه خودمان را می‌رویم. بازی به بازی جلو می‌رویم تا شرایط را به سود خودمان تغییر دهیم. انتظار دارم بازیکنان با مسئولیت پذیری بیشتری در بازی‌های آینده به میدان بروند. البته آن ها درهمه این بازی‌ها که پشت سرگذاشتیم نهایت تلاش خود را انجام داده‌اند. دستشان درد نکند، اما باید همه تلاشمان را بیشتر کنیم تا از این بحران نسبی عبور کنیم.

چرا برای شما حاشیه می‌سازند؟

به هرحال این مسائل همه جا وجود دارد. اما صبر وحوصله من زیاد است وبه کاری که می‌کنم اعتقاد دارم. من زمانی که بازیکن بودم از ذوب آهن به پروجای ایتالیا رفتم و سال‌های خوبی را درفوتبال این کشور سپری کردم.

مرد کارهای بزرگ هستم و تلاش می‌کنم در دوران مربیگری هم مثل دوران بازیگری عملکردی درخشان از خودم به جا بگذارم. ذوب آهن خانه من است و خودم را مدیون این باشگاه می‌دانم. برای همین با جان و دل درخدمت این باشگاه خواهم بود واین حاشیه سازی‌ها نمی‌تواند من را از راهی که می‌روم دور کند.

پیش‌بینی شما از آینده این تیم چیست؟

من چیزی جز موفقیت را نمی‌بینم. ما حاشیه سازان را هم عقب می‌رانیم و به راهی که درپیش گرفته‌ایم ادامه خواهیم داد. من به کار خودم و این بچه‌ها ایمان دارم. ما بدشانسی‌هایی آوردیم و البته اشتباه‌هایی هم داشته‌ایم اما این روزها خواهد گذشت و ذوب آهن درلیگ بیستم سربلند خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.