۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 737726

اسحاق جهانگیری که این روزها از او به عنوان یکی از نامزدهای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نام برده می‌شود امروز در واکنش به درخواست های خبرنگاران برای پاسخگویی به سؤالاتشان در حاشیه جلسه دولت چیزی گفت که گمانه‌ها در مورد عزم او برای ورود به رقابتهای انتخاباتی را تقویت کرد.

پالس انتخاباتی جهانگیری؛ آنقدر حرف بزنم که خسته شوید

قدس آنلاین: معاون اول رئیس جمهور  امروز پس از جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوالی درباره دستورش به نوبخت و همتی درباره شفاف سازی هزینه کرد یک میلیارد یورو ارز تخصیص یافته به ستاد ملی کرونا، گفت: گزارش این هزینه کرد را به مردم دادیم. این گزارش را از سازمان برنامه بودجه، بانک مرکزی و وزارت بهداشت گرفتم و به مردم هم ارائه کردم.

وی همچنین در پاسخ به تهدید نظامی یک مقام اسرائیلی در صورت بازگشت آمریکا به برجام، تأکید کرد: اسراییل در حدی نیست که ایران را تهدید کند.

اسحاق جهانگیری که این روزها در میان چهره های متعدد و مختلف از او به عنوان یکی از نامزدهای بالقوه انتخابات ۱۴۰۰ نام برده می‌شود  در واکنش به اصرار خبرنگاران بر ادامه مصاحبه و پاسخ به سوالهای آنها درباره مسائل سیاسی و اقتصادی کشور جمله ای گفت که که ظن و گامن‌ها در مرود عزم او برای ورود به رقابتهای انتخاباتی را بیش از پیش توقیت کرد.

وی در پاسخ به خبرنگاران که مصر به گفت‌وگوی او با رسانه‌ها بودند گفت: عجله نکنید؛ آنقدر صحبت کنم که خسته شوید. 

اینگونه به نظر می‌رسد که اشاره جهانگیری به فضای تبلیغاتی و تریبون‌های انتخاباتی است که تا چند هفته دیگر کم کم بازارشان گشوده خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.