به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی نخستین جشنواره سرود «آوای انقلاب» را در بارگاه منور رضوی برگزار می‌کند.

نخستین جشنواره سرود «آوای انقلاب» در حرم رضوی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، ایجاد و تقویت روحیه انقلابی و انگیزه‌های حماسی در گروه سنی نوجوان به عنوان آینده‌سازان انقلاب اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در گام دوم انقلاب یکی از رویکردهای جشنواره سرود حرم مطهر رضوی است.

در همین راستا ۳۰ گروه از نوجوانان با همکاری آموزش و پروش و مرکز رسیدگی به امور مساجد در ایام مبارک دهه فجر آواها و سروده‌های انقلابی خود را تقدیم زائرین کرده تا باری دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید عهد و پیمان کنند.

«امام رضا(ع) و زیارت»، «عنایات و الهامات حضرت زهرا(س) در تحقق انقلاب اسلامی»، «حضرت زهرا(س) و فرهنگ ایثار و شهادت»، «شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، سلامت» و... از موضوعات این سروده‌هاست.

گفتنی است، طی فراخوانی از نوجوانان فعال و گروه سرودهای انقلابی دعوت به عمل آمده تا در این جشنواره حضور یابند که پس از انتخاب برترین‌ سروده ها، ضمن اجرا در ایام الله دهه فجر در حرم مطهر رضوی، نشان خادمیاری به آنان اعطا خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.