سرپرست تیم ستاره هشتم گفت: تمام دختر خانم هایی که در این گروه از دختران حضور دارند هر کدام در رشته های ورزشی به مانند ژیمناستیک، دو میدانی، راگبی، ووشو، رزمی، تکواندو و... قهرمان هستند و سالهاست که کار و فعالیت دارند فقط تحت برنامه ریزی من و با حضور مربیان سعی کردند که به این تمرینات شکل بدهند و با هفته ای دو روز تمرین در طول یکسال و نیم توانستند که به این موفقیت دست پیدا کنند.

یکسال و نیم تلاش برای جلب نظر داوران عصر جدید /دختران خراسانی ستاره هشتم قهرمانان کشوری در رشته های خود هستند

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: عصر جدید بعد از برگزاری فصل اول به یکی از محبوب ترین و هیجان انگیز ترین برنامه های گفتگومحور و نمایشی تلویزیون تبدیل شده است. برنامه ای که با کشف استعداد در حوزه های مختلف، مورد اقبال فراوانی از سوی مخاطبان تلویزیون قرار گرفته است. یکی از گروه های پر سر و صدای این فصل از عصر جدید گروه ستاره هشتم، دختران نوجوان ژیمناستیک کار خراسانی هستند که سنگ تمام گذاشته اند. رضا رودهی سرپرست جوان این گروه موفق است که در سری قبل این برنامه ها با پسران خورشید و در این فصل با ستاره هشتم در عصر جدید حاضر شده است. این مربی جوان که خود ۶ رکورد ملی و یک رکورد جهانی گینس را در رشته طناب زنی به ثبت رسانده است در توضیح وضعیت و چگونگی شکل گیری این گروه مشهدی گفت: بعد از راه یابی پسران خورشید به مرحله اول برنامه عصر جدید و موفقیت این گروه در برنامه به این فکر افتادم که گروهی از دختران را هم در همین قالب راهی فصل دوم این برنامه بکنم.

وی افزود: در واقع این دختران بودند که از من خواستند که یک چنین گروهی را تشکیل بدهم چون تعدادی از این گروه ۳۵ نفره از اقوامم هستند. آنها ایده اولیه تشکیل این گروه را دادند و این شد که من با شناسایی سرگروه های ۹ رشته ورزشی شروع به انتخاب و جمع آوری این دختران کردم.

وی ادامه داد: این دختران از ۹ رشته ورزشی و زیر نظر خانوم محبی کاپیتان تیم و با مدیریت و مربیگری من گرد هم جمع شدند. در واقع تمام دختر خانم هایی که در این گروه از دختران حضور دارند هر کدام در رشته های ورزشی به مانند  ژیمناستیک، دو میدانی، راگبی، ووشو، رزمی، تکواندو و... قهرمان هستند و سالهاست که کار و فعالیت دارند. فقط تحت برنامه ریزی من و با حضور مربیان سعی کردند که به این تمرینات شکل بدهند و با هفته ای دو روز تمرین در طول یکسال و نیم توانستند به این موفقیت دست پیدا کنند.

رودهی افزود: من سال قبل با گروه پسران خورشید در فصل اول برنامه عصر جدید حاضر شدم و به نظر من پسرها هم خوب ظاهر شدند ولی به هر شکل و از آن جایی که دختران در کار گروهی موفق تر هستند و بودند، توانستند در نیمه نهایی نظر داوران را به خود جلب کنند.

این مربی جوان گفت: خوشبختانه  خراسان رضوی سرشار از استعدادهای ورزشی فراوان است و از آن جایی که می دانستم در بین خانمها هم استعداد های زیادی در رشته های مورد نظر وجود دارد،  با شناسایی و یک دوره تمرین سخت توانستند موفق شوند.

وی اضافه کرد: تعدادی زیادی از دختران این گروه ۳۵ نفره، جزو قهرمانان کشوری هستند که اکثرا مشهدی و برخی هم ساکن شهرستانهای استان خراسان هستند که با همه سختی هایی که در رفت و آمد از شهر محل سکونتشان به مشهد داشتند خیلی مرتب سر تمرین ها حاضر می‌شدند.

رودهی در پاسخ به این سئوال که آیا حمایت های لازم از این گروه ورزشی شده است یا خیر، ادامه داد: با توجه به هزینه بالایی که در این مدت گروه متقبل شد و مشکل رفت و آمدی که برخی مجبور بودند از شهرستان های مختلف استان، هفته ای دو بار در مشهد حاضر شوند و مشکل اسکان که سختی های خودش را دارد با این همه، اما خداراشکر در این مرحله از مسابقه ما از حمایت های خوبی از سوی ارگان های مختلفی چون شهرداری، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، شورای شهر مشهد و...برخوردار شدیم. من از اینجا می خواهم مدیران استانی، به مرور زمان این گروه و دختران این گروه را فراموش نکنند تا بتوانیم استعدادهای بیشتری را پرورش دهیم و من امیدوارم این دختران و گروه شهر بهشت منهای حمایت های نهاد های مختلف حمایت های مردم را هم تا رسیدن به مرحله نهایی داشته باشند. امیدوارم که این گروه مانند گروه پسران افتاب در سطح بالای ورزشی رها نشوند

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.