مدیر پروژه رودپارک مشهدمقدس در مورد زمان بهره‌برداری نهایی از این پروژه توضیحاتی داد.

"رودپارک" مشهد چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟

به گزارش قدس آنلاین، احسان قیطاقی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه رودپارک مشهد اظهار داشت: شهرداری مشهد براساس سیاست‌هایی که در جهت بسترسازی شهر مشهد و رفاه هر چه بیشتر شهروندان اتخاذ کرده، سه پروژه "کوه پارک"، "بوم پارک" و "رود پارک" را تعریف کرده است.

مدیر پروژه رودپارک مشهد بیان کرد: "بوم پارک" در محدوده کشف رود، "کوه پارک" در اراضی هاشمیه و سرافرازان و ارتفاعات جنوبی مشهد و "رودپارک" در مسیر کال چهل بازه تعریف شده است.

قیطاقی عنوان کرد: طول مسیر کال چهل بازه از پل مهندس پرتویی آغاز تا پل نمایشگاه، خیابان ستاری، دانشجو و سیدرضی ادامه دارد که در امتداد بلوار امام علی(ع) قرار دارند.

وی اظهار داشت: برای پروژه رودپارک سه فاز تعریف شده که فاز اول از پل مهندس پرتویی تا پل نمایشگاه است و فاز دوم از نمایشگاه تا خیابان دانشجو و فاز سوم از پل دانشجو تا انتهای سید رضی.

قیطاقی با تاکید بر اینکه فاز سوم این پروژه "رودپارک ۲ "یا چهل بازه ۲ یا پارک کشاورزی نامگذاری می‌شود بیان کرد: البته برای انتخاب نام نهایی پروژه، شهردار محترم مشهد در حال فراخوان از شهروندان هستند اما به احتمال زیاد به اسم پارک کشاورزی شهری نامگذاری خواهد شد.

وی گفت: محل پروژه پارک کشاورزی شهری داخل پارک چهل بازه مسیر پل دانشجو تا انتهای سید رضی در امتداد بلوار امام علی (ع) است.

مدیر پروژه رودپارک مشهد خاطرنشان کرد: طول این پروژه کمتر از یک و نیم کیلومتر است؛ مساحت کل پروژه ۲۳ هکتار است؛ زمان شروع پروژه اواخر آبان ماه ۹۹ بوده و حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ایم؛ قرار است تا اواخر سال جاری رودپارک در دو بخش به بهره‌برداری برسد؛ بخشی از پروژه ۲۵ اسفند ۹۹ و بخش دوم اواخر اردیبهشت ۱۴۰۰ باید به بهره‌برداری برسد؛ در نهایت کل کار پروژه باید در بهار ۱۴۰۰ به اتمام برسد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.