دروازه‌بان ایرانی تیم آنتورپ اعلام کرد هیچ وقت به توانایی های خودش در این تیم حتی بعد از شکست ها شک نکرده است.

بیرانوند: دوست دارم با عملکردم مردم ایران را خوشحال کنم

قدس آنلاین: علیرضا بیرانوند در دیدار این هفته تیمش برابر یوپن ستاره بازی بود و توانست دروازه تیمش را بار دیگر بسته نگه دارد و ۳ امتیاز بازی به آنتورپ برسد.

بیرانوند که البته چند بازی ضعیف نیز در این فصل در کارنامه خود داشت و مورد انتقاد قرار گرفته بود گفت: من هیچ وقت به توانایی های خودم شک نداشتم. حتی بعد از باخت‌ها و اتفاق‌هایی که در هفته‌های اخیر برای من رخ داد می دانستم که می توانم از این شرایط عبور کنم و خوشحالم که در بازی برابر یوپن نیز همین اتفاق رخ داد و توانستم به تیمم برای کسب برد کمک کنم. متأسفانه در شروع کار در تیم اتفاق‌هایی برای من افتاد و مصدومیتی هم که داشتم باعث شد مدتی برای سازگاری با لیگ بلژیگ صرف شود و اکنون فکر می کنم در شرایط خوبی هستم و بازی به بازی بهتر خواهم شد.

او در ادامه گفت: همه مردم ایران برای من دعا می‌کنند و بازی‌های من را دنبال می‌کنند و دوست دارم با عملکردم آنها را خوشحال کنم. انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین وظیفه من را برای بازی‌های بعدی سخت خواهد کرد ولی می‌توانم با این فشارها کنار بیایم و به تیمم برای کسب موفقیت بیشتر کمک کنم.

آنتورپ در بازی بعدی باید برابر واسلند قرار گیرد و بیرانوند امیدوار است با یک نمایش خوب دیگر در این دیدار به تیمش کمک کند تا ۳ امتیاز بازی را به دست بیاورد. مصدومیتی که برای بوته دروازه بان فرانسوی ایجاد شد باعث شد بیرانوند به دروازه بان اصلی تیمش تبدیل شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.