هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا با سه بازی آغاز می‌شود و ادامه بازی‌ها روز شنبه برگزار خواهد شد. در مهم‌ترین بازی عصر جمعه استقلال در مسجد سلیمان میهمان نفت است و برای تثبیت جایگاهش در صدر جدول به دنبال دشت هر سه امتیاز این بازی خارج از خانه است.

استقلال به دنبال تثبیت صدرنشینی در شهر اولین‌ها

شاگردان محمود فکری که هفته گذشته به نوعی در ورزشگاه آزادی مقابل تیم خوب سایپا غافلگیر و دومین شکست فصلشان را متحمل شدند، حالا علاوه بر صنعت نفت، سپاهان را چسبیده به خود می‌بینند و برای ماندن در صدر جدول حتماً باید در این بازی به پیروزی برسند، کوچک ترین لغزش از سوی آبی‌پوشان تهرانی در این بازی بدون شک مساوی است با از دست رفتن صدر جدول. محمود فکری سرمربی آبی پوشان برای این دیدار به جز مرادمند هیچ محرومی ندارد و می‌تواند با تمامی نفراتش مقابل نفت قرار بگیرد. احمد موسوی که در دربی نود و چهارم دچار مصدومیت شده بود، این روزها با شرایط خوب در تمرین حضور دارد و می‌تواند آبی‌ها را مقابل نفت همراهی کند. همچنین متین کریم زاده و سبحان خاقانی که دچار مصدومیت بودند، به احتمال فراوان آبی‌پوشان را در مسجدسلیمان همراهی خواهند کرد و به این ترتیب دست محمود فکری برای انتخاب بازیکنان باز خواهد بود.

نفت به دنبال قربانی یک مدعی دیگر

اما در آن‌سو نفت مسجد سلیمانی قرار گرفته است که در این فصل پر فراز و نشیب نشان داده است، اما به طور کلی نتایج خوبی

گرفته است. شاگردان مجتبی حسینی که با ۱۶ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته‌اند در این فصل اصلا قابل پیش بینی نیستند؛ به طوری که سپاهان را با سه گل شکست داده‌اند و در اهواز فولاد را با یک گل مغلوب کرده اند، پرسپولیس را در مسجد سلیمان متوقف و همچنین شهرخودرو را با سه گل بدرقه می‌کنند، ولی به یکباره می‌بینیم که در مقابل مس، نساجی و ذوب‌آهن که جزو قعرنشینان لیگ هستند نتوانسته‌اند نتیجه بگیرند و شکست خورده‌اند. به طور کلی می‌توان گفت که نفت مسجد سلیمان راه پیروزی بر مدعیان لیگ را بلد است و این می‌تواند هشداری به فکری و شاگردانش باشد. از میان تیم‌های مدعی لیگ تنها صنعت نفت توانسته این تیم را مغلوب کند و بقیه بزرگان به نوعی در مقابل تیم نخست شهر اولین‌ها ناکام بوده‌اند.  

برنامه بازی‌ها

جمعه ۱۰/۱۱/۹۹

سایپا-گل گهرسیرجان        

نفت‌ مسجدسلیمان-استقلال

نساجی مازندران-ذوب آهن

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.