رئیس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد از زمان شیوع ویروس کرونا، کمک های قابل توجهی به میزان ۲۵۰۰ میلیارد تومان به حوزه های مختلف، از جمله بهزیستی، کمیته امداد، بهداشت و درمان و ... داشته و این فرآیند ادامه خواهد داشت.

کمک ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در ایام کرونا به اقشار آسیب‌پذیر

به گزارش قدس آنلاین، سید پرویز فتاح اظهار کرد: پروژه محرومیت زدایی و توانمندسازی به ارزش 3 هزار میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد. این پروژه‌ها در 28 منطقه آبادانی و پیشرفت مورد نظر بنیاد مستضعفان آغاز خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: این پروژه‌ها بر اساس الگوی برگرفته شده از شهرستان قلعه گنج خواهد بود که ارزش ریالی آن‌ها 3 هزار میلیارد تومان است که از این مبلغ 500 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری و هزار میلیارد تومان نیز قرارداد آن منعقد و مابقی پروژه‌ها نیز از پنجشنبه آغاز شد.

فتاح با بیان اینکه تعداد مناطق مورد نظر آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان در سال 1400 افزایش خواهد یافت گفت: نیت ما این است که در سال آینده در هر استان یک منطقه آبادانی و پیشرفت به صورت مشارکتی با هدف محرومیت‌زدایی، توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای ساکنان آن منطقه ایجاد کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان دولتی در استان های مختلف نیز همکاری لازم را با بنیاد مستضعفان داشته و دارند گفت: ما هیچ موازی‌کاری با دستگاه‌ها نداریم و در واقع در ستادی که در کل کشور ایجاد شده و دستگاه‌های متولی حضور دارند این موارد بررسی و اجرا می شوند.

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین با تأکید بر اینکه کارهای این بنیاد تداخلی با دولت و سایر نهادهای دولتی ندارد تصریح کرد: گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی همکاری خوبی با بنیاد در ارتباط با خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر دارند ضمن اینکه بنیاد مستضعفان  طی یک سال گذشته و از زمان شیوع ویروس کرونا کمک‌های قابل توجهی را به میزان دو هزار و 500 میلیارد تومان در حوزه های مختلف از جمله بهزیستی، کمیته امداد، بهداشت و درمان و ... داشته است و این فرآیند ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.