۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: 737978

استقلال تهران در برابر نفت مسجد سلیمان با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

توقف استقلال در شهر اولین‌ها

قدس آنلاین: در جریان هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با پیروزی یک گله شاگردان مجتبی حسینی پایان یافت.

بازی در دقایق اول در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند موقعیت‌های مختلفی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند ولی تلاش دو تیم در اوایل بازی راه به جایی نبرد.

در ادامه بازی شکل درگیرانه‌تری به خود گرفت و بازیکنان سعی داشتند با تصاحب توپ، مدیریت بازی را در اختیار بگیرند تا بتوانند موقعیت‌هایی برای خود ایجاد کنند.

استقلال در دقیقه ۱۸ به گل رسید اما داور گل مهدی قایدی را آفساید اعلام کرد. پاس بیرون‌پای آرش رضاوند در میانه میدان به مهدی قایدی رسید اما این بازیکن در موقعیت آفساید قرار داشت و گل این بازیکن پذیرفته نشد.

پس از گذشت ۲۵ دقیقه از نیمه اول دیدار، موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و دو تیم در تلاش بودند راهی برای گشودن خط دفاع یکدیگر و فرصتی برای گلزنی پیدا کنند.

در دقیقه ۲۶ بازی،‌ جدی‌ترین فرصت بازی رقم خورد و شوت آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان، با واکنش دروازه‌بان حریف روبرو بود و بعد از آن کرنر استقلال راه به جایی نبرد.

پس از این موقعیت استقلال سعی کرد، فشار خود را روی نیمه زمین نفت مسجد سلیمان نگه دارد و بتواند در نیمه اول قفل دروازه حریف را باز کند.

در دقیقه ۳۲ بر خلاف جریان بازی، نفت مسجد سلیمان به گل اول ‌رسید. شاگردان مجتبی حسینی در یک کرنر صاحب موقعیت شدند اما اشتباه سید حسین حسینی در دفع توپ باعث شد گل اول بازی به ثمر برسد و نفت مسجد سلیمان یک بر صفر پیش بیفتد.

پس از گل شاگردان مجتبی حسینی، استقلالی‌ها سعی داشتند به سرعت گل خورده را جبران کنند و به نیمه زمین حریف، هجوم بردند. در دقیقه ۳۶ مهدی قایدی با حضور در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت خوبی شد اما شوت این بازیکن به تیرک دروازه مسجد سلیمان برخورد کرد نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

در دقیقه ۷۰ نفوذ بابک مرادی از جناح چپ زمین و سانتر زیبای او را وریا غفوری در محوطه ۶ قدم نفت مسجدسلیمان با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

در این نیمه بازی به طور کامل در اختیار استقلال بود به گونه ای که این تیم در دقیقه ۷۴ ضربه سر فرشید اسماعیلی بعد از برخورد به تیرک افقی دروازه نفت مسجدسلیمان به بیرون رفت. در دقیقه ۸۰ نیز ضربه بغل پای بابک مرادی بعد از برخورد به پای مقتدایی و تیرک دروازه راهی به گل پیدا نکرد.

پیروزی گل گهر در زمین سایپا

دیدار دیگر امروز در ورزشگاه پاس قوامین تهران با داوری کوپال ناظمی برگزار شد و سایپا در برابر گل گهر سیرجان قرار گرفت. 

در این بازی یونس شاکری از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر وارد دروازه سایپا کرد. گل گهر در درقایق ۱۰، ۵۳ و ۶۰ نیز می توانست به گل برسد که کم دقتی مهاجمان این تیم باعث شد، تیم امیر قلعه نویی با همان یک گل برنده شود. 

جشنواره گل در دیدار ذوب و نساجی

دیدار پر گل هفته را ذوب آهن و نساجی برگزار کردند. در این بازی که به میزبانی تیم شمالی برگزار شد، میزبان خیلی زود دروازه خود را باز شده دید. فقط چند ثانیه پس از شروع بازی، توپ ارسالی مجتبی حق دوست در یک رفت و برگشت با دخالت دشتی به بیدوف رسید و این مهاجم صربستانی با یک بغل پای دقیق دروازه میزبان را باز کرد تا سریعترین گل لیگ برتر به نام این مهاجم ثبت شود.

اما میزبان، دست بردار نبود و خیلی زود با ضربه مهدی نظری در دقیقه ۴ ، به گل حریف پاسخ داد. 

در همان نیمه اول باز هم ذوب آهن با ارسال مجتبی حق دوست از سمت راست نساجی مازندران و ضربه حسینی مدافع پیش تاخته خود به گل برتری در در دقیقه ٢٨ دست یافت. 

در دقیقه ۵۰ نساجی با ضربه ایوب کلانتری به گل تساوی رسید ولی این گل هم در دقیقه ۵۶ پاسخ داده شد و میلاد جهانی موفق شد تیمش را پیش بیندازد. 

در پایان نیمه اول این دیدار مجتبی حق دوست بازیکن ذوب آهن و رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن با تصمیم داور از زمین اخراج شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.