۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر: 737984

فرماندار بجستان گفت: ۲۵ طرح در مجموع با هزینه بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان برای بهره برداری طی دهه فجر آماده شد.

بهره برداری از ۲۵ طرح در بجستان

به گزارش قدس آنلاین، حسین ابراهیمی کردیانی  افزود: این طرح‌ها در بخش‌های  صنعتی و معدنی، عمران شهری، بهداشت و درمان، برق رسانی، مخابراتی، احداث خانه های مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، محیط زیست، آبرسانی، جهاد کشاورزی، مرمت قنوات و ورزشی اجرا شده‌اند. 

وی ادامه داد: همچنین همزمان با دهه فجر عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی در این شهرستان آغاز می شود که از جمله آنها می توان به گازرسانی به پنج روستا اشاره کرد.

فرماندار بجستان گفت: علاوه بر افتتاح طرحهای عمرانی، روزانه بطور متوسط سه برنامه فرهنگی و اجتماعی با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و رعایت پروتکلهای بهداشتی در این شهرستان اجرا می شود.

وی مهمترین محورهای برنامه های دهه فجر در بجستان را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، ایجاد امید بخشی و تبیین مولفه های حضور حداکثری مردم در عرصه های دفاع از دستاوردهای انقلاب نظیر انتخابات سال آینده و استفاده صحیح از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین مولفه های موثر در پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای بیش از ۴۰ سال نظام جمهوری اسلامی ذکر کرد.

ابراهیمی کردیانی افزود: به برکت انقلاب اسلامی خدمات قابل توجهی طی سالهای گذشته به خصوص در دولت تدبیر و امید در بخشهای مخلتف اعم از آبرسانی، برق رسانی، آموزش و پرورش، آموزش عالی، بهداشت و درمان، تکمیل و توسعه جاده‌ها و محرومیت زدایی در شهرستان انجام شده که مغفول مانده و باید از ظرفیت دهه فجر برای اطلاع رسانی آنها به مردم بهره گرفت.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.