این شبکه به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در بخش صحنه گران به مرور آثار سینمای انقلاب اسلامی در این ایام می پردازد و در بخش ژانر منتخب هفتگی خود فیلم هایی با مضمون سالمندان را به روی آنتن می برد.

مرور آثار «سینمای انقلاب» با رویکرد دفاع مقدس و انقلاب در شبکه نمایش

به گزارش قدس آنلاین، همچنین شبکه نمایش به مناسبت پیش رو بودن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، نسخه اصلاح رنگ‌ شده فیلم سینمایی «مادر» به کارگردانی و نویسندگی زنده‌یاد علی حاتمی را در جدول پخش این شبکه جانمایی کرده است که چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۹ از این شبکه پخش خواهد شد. 

بنابر این گزارش فیلم های ساعت ۱۳ شبکه نمایش در طول ایام الله دهه فجر با حال و هوای انقلاب اسلامی  و منعطف با این ایام از روز یکشنبه  ۱۲ تا ۱۷ بهمن ماه پخش خواهند شد که این فیلم ها عبارتند از: دژ سوق، زمانی برای ماندن، بن سای، روزنامه دیواری، دیوارهای یخی و تاراج

در بخش ژانر منتخب شبکه نمایش فیلم های سینمایی با مضمون سالمندان از شنبه تا جمعه به ترتیب فیلم های: رانندگی برای خانم دیزی، باغبان، خانواده بی نظیر، پیرمرد غرغرو ، مادر(به مناسبت روز مادر)، عشق و خواستگاری ساعت ١٩ پخش می شوند.

این شبکه در بخش صحنه گران به مرور آثار سینمای انقلاب اسلامی می پردازد، فیلم های: شیلات(با بازی درخشان و بیاد ماندنی زنده یاد داوود رشیدی)، خبر چین، روز سوم، تبعیدی ها، میهمانی خصوصی، دیده بان و  ماجرای نیمروز از جمله آثاری هستند که با آغاز دهه فجر از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ پخش خواهند شد.

در بخش فیلم های جذاب شبکه نمایش فیلم های مدافعین شهر، وال استریت:پول هرگز نمی خوابد، قتل در قطار سریع السیر شرق، مارسی، شبح و ظلمت، رودخانه ویند و افشاگر از اول هفته تا پایان هفته ساعت ۲۳ به روی آنتن می روند.

فیلم های کلاسیک این شبکه نیز به ترتیب فیلم های: شبکه، اولاد، دستبرد ۱، دستبرد۲، سر بزنگاه، تعطیلات در زوید کوت و دستور کار پنان هستند که از شنبه تا جمعه ساعت یک بامداد می توانید به تماشای آن بنشینید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.