حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدجواد مظلومی معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری پس از دوره‌ای بیماری به دلیل ابتلاء به سرطان ریه در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.

معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری دار فانی را وداع گفت

قدس آنلاین:  حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدجواد مظلومی معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری پس از دوره‌ای بیماری به دلیل ابتلاء به سرطان ریه در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «سید جواد مظلومی» در سال ۱۳۴۳ در زنجان متولد و در سال ۱۳۶۱ وارد حوزه علمیه قم شد. او از سال ۱۳۷۱ به تحصیل در درس خارج فقه و اصول اشتغال داشت و مدرک دکتری فلسفه تطبیقی را از دانشگاه قم به دست آورد.

وی از جمله فعالان قرآنی است که به واسطه تلاش مستمر در تولید نرم‌افزارهای قرآنی، توسط مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان خادم‌القرآن انتخاب شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، با صدور پیامی درگذشت عالم فرزانه حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدجواد مظلومی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

خداوند رئوف روح عبدصالح و دانشمند بسیجی و مبلغ مخلص دین جناب حجت الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی طاب ثراه را در منزلگاه عند ربهم پذیرا شد.

ایشان عالمی پارسا، آگاه به زمان و نیازهای آن، مسلط به لوازم حوار و دلداده معصومین علیهم السلام بود. کلاس‌های درس او، تلاش نورانی اش در مراکز علوم و معارف اسلامی نور و فضای مجازی و نقش آفرینی در خدمت صادقانه به ضیوف الرحمان و زائران اعتاب مقدسه و تبلیغات بین‌المللی دین هر کدام ذخیره گران سنگی است که خواستگاه الطاف الهی است.

اینجانب با قلبی حزن آلود این ضایعه سنگین را به امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله، حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید، خانواده مکرم، والدین، فرزندان، همکاران بعثه و سازمان، دوستان و مردم ولایتمدار زنجان تسلیت می‌گویم و رحمت و رضوان الهی را برای این روحانی فرهیخته از خداوند بزرگ خواهانم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.