درگذشت مهرداد میناوند یکی از اتفاقات تلخ سال جاری می‌تواند باشد که جامعه فوتبال را در شوک فرو برد. خیلی ازکارشناسان اعتقاد دارند که شاید اگر میناوند کرونا را جدی می‌گرفت این اتفاق نمی‌افتاد اما به هرحال او از دنیا رفت تا فقط خاطراتش در صفحات تاریخ باقی بماند.

فوتبال ایران گریست

در مراسم خاکسپاری او در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) بسیاری از چهره‌های فوتبال حضور داشتند که دراین میان برخورد علی کریمی و علی دایی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرد. درحالی که گفته می‌شد دایی و کریمی کدورت‌هایی عمیق با هم دارند اما این دو هم را بالای سرمزار میناوند درآغوش کشیدند تا مشخص شود کدورت‌ها از میان‌ها رفته است. با این حال علی کریمی دوست ندارد درباره روابطش با علی دایی صحبتی به میان آورد. شاید او براین باور است که حتی گفتن یک جمله درباره این موضوع برایش حواشی تازه‌ای را به همراه خواهد آورد. او در گفت وگویی کوتاه با قدس تنها درباره درگذشت میناوند حرف می‌زند. علی کریمی می‌گوید:« سال‌ها با مهرداد دوست بودیم. این اواخر هم هفته‌ای یک بار با هم نشست داشتیم. وقتی فهمیدم او کرونا گرفته خیلی ناراحت شدم اما باور نمی‌کردم که او به بیمارستان برود و دیگر برنگردد. من درهمه این روزها منتظر مهرداد بودم تا دوباره پیشم بیاید وبا هم گپ بزنیم اما مهرداد دیگر هیچ وقت پیش ما برنگشت و این برای من که سال‌ها با او رفیق بودم بسیار دردناک است». کریمی که در روزهای اخیر به بیمارستان هم رفته درباره حال و هوای خودش می‌گوید:« واقعاً باور این موضوع برای من سخت و دشوار است. مرگ مهرداد را باور ندارم و الان که با شما حرف می‌زنم شرایطم خوب نیست. به سختی حرف می‌زنم و بغض تمام وجودم را گرفته است. آن شب دربیمارستان وقتی فهمیدم مهرداد تمام کرده و منتقلش کردند خیلی غمگین شدم. نمی‌دانستم چه کار کنم. روی پاهایم بند نبودم. برای من که با مهرداد خیلی دوست بودم تحمل این موضوع بسیار سخت است. خدا به خانواده‌اش صبر دهد.» کریمی درباره حضور مردم درمراسم میناوند هم گفت:« دست همه آن‌ها که با وجود مشکلات به مزار آمدند درد نکند. ممنون ازهمه که نگذاشتند خانواده میناوند احساس تنهایی کنند».

آشتی‌کنان دایی و کریمی در بهشت زهرا (س)

یکی از فریم‌های جالب در بهشت زهرا و در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند مربوط به حضور دو چهره مطرح در آن بود. علی دایی- علی کریمی؛ دو بازیکن سرشناس و محبوب سابق که بعد از فوتبال نیز دوران محبوبیت را طی کرده‌اند و البته با اختلاف نظرهایی با یکدیگر در این مسیر مواجه بوده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.