آیفون SE Plus To Sport از صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و تشخیص چهره پشتیبانی می کند.

ویژگی‌های آیفون SE Plus To Sport +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سال گذشته اپل نسل جدیدی از آیفون SE را منتشر کرد، این گوشی هوشمند با همان تراشه A۱۳ Bionic سری iPhone ۱۱ ارائه می‌شود. همچنین ، از یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با اندازه کوچک بهره می‌برد و اکنون ، اخبار رسمی و غیر رسمی بسیاری وجود دارد که ادعا می‌کند گوشی جدیدی از این شرکت و این سری در راه است.

به تازگی ، ۹۱mobiles به یک خبرچین از توییتر استناد کرده است که می گوید نسل بعدی گوشی های آیفون ، iPhone SE " Plus" نامیده می شود.

علاوه بر این ، منابع مختلف برخی از ویژگی‌های اصلی این دستگاه را فاش کردند. به نظر می‌رسد اندازه صفحه نمایش آیفون SE پلاس از یک صفحه نمایش کوچک ۱۶: ۹ به یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی ارتقا می‌یابد و در داخل دستگاه، میزبان تراشه Apple A۱۴ خواهد بود. با این حال، این احتمال وجود دارد که هنوز شاهد A۱۳ SoC نیز باشیم.

علاوه بر این ، دوربین اصلی هنوز از یک لنز ۱۲MP استفاده می‌کند، و از OIS تثبیت کننده تصویر نوری، عکسبرداری هوشمند HDR و غیره پشتیبانی خواهد کرد، همچنین دوربین جلو از همان Face ID سری آیفون ۱۲ استفاده می کند.

گفتنی است ، با توجه به اینکه اپل صفحه LCD را از دستگاه جدید کاملاً حذف کرده است، موجودی صفحه نمایش LCD در حال حاضر فقط توسط آیفون ۱۱ استفاده می‌شود. با این وجود ، به دلیل ارتقا overall کلی آیفون ۱۲ در سال جاری ، عملکرد فعلی مدل آیفون ۱۱ برجسته نیست، بنابراین اپل احتمالاً از iPhone SE Plus برای تخلیه موجودی کالا استفاده خواهد کرد.

سایر ویژگی‌های iPhone SE Plus

از نظر قیمت ، نسخه استاندارد باید ۴۹۹ دلار باشد در حالی که قیمت نسخه پیشرفته آن ۶۹۹ دلار است.

با این حال، روش آنلاک کردن نسل جدید آیفون SE هنوز یک معماست. علاوه بر Face ID شایعاتی مبنی بر استفاده از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش یا حسگر اثر انگشت جانبی وجود دارد.

از لحاظ ظاهری ، قاب آیفون SE پلاس به شکل مناسب آیفون ۱۲ پلاس تغییر خواهد کرد و باعث ایجاد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP۶۷ می‌شود.

به عنوان مرجع ، در سال ۲۰۱۶ ، اپل اولین "پرچمدار" با صفحه نمایش کوچک آیفون SE را منتشر کرد. پس از آن ، چهار سال طول کشید تا اپل بتواند نسل دوم سری SE ، یعنی " iPhone SE" را راه اندازی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.