مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش از جزئیات پخش ویژه‌برنامه‌ای هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

ویژه‌برنامه «کانون انقلاب» در شبکه شاد پخش می‌شود

قدس آنلاین: علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: با همکاری ادارات فرهنگی هنری ۱۰ استان کشور و کانون‌های فرهنگی تربیتی برتر این استان‌ها، ویژه‌برنامه‌ای با عنوان کانون انقلاب هر شب در ایام دهه فجر از طریق شبکه شاد برای دانش‌آموزان پخش می‌شود.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش افزود: در این برنامه که با اجرای استاد مجید قناد و یکی از دانش‌آموزان مجری پخش می‌شود هرروز با یکی از استان‌ها ارتباط برقرارشده و دستاوردهای انقلاب از زبان مدیرکل استان و آیتم‌های مختلف و جذابی مانند سرود، نمایش، مسابقه و.... پخش خواهد شد.

رمضانی بیان کرد: این برنامه باهدف آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد نشاط و شادابی بین دانش‌آموزان با اهتمام اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی در مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش تهیه‌شده و از طریق شبکه شاد برای دانش‌آموزان سراسر کشور پخش خواهد شد.

وی همچنین گفت: به مناسبت ایام دهه فجر با همکاری گروه فنی شاد و مشاور وزیر در شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش همچنین تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی، بخش ویژه‌ای روی صفحه اصلی شاد قرار می‌گیرد که دانش‌آموزان عزیز می‌توانند از محتواهای تولیدی این بخش استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش‌وپرورش ادامه داد: در این بخش باهدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع و جذابی به دانش‌آموزان ارائه خواهند شد.

وی همچنین افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در ایام دهه فجر هر شب برنامه کانون انقلاب را رأس ساعت ۲۱ از طریق کانال‌های معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش همچنین کانال‌های ویژه ایام دهه فجر در شبکه شاد تماشا کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.