مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۵ پروژه آب و فاضلاب با هزینه ای بالغ بر ۳۴۶۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۵ پروژه آب وفاضلاب  در مشهد

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  آبفای مشهد،  حسین اسماعیلیان ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از این پروژه ها ۸ پروژه در بخش آب، ۱۱پروژه در بخش فاضلاب و نیز ۱۶ پروژه مربوط به تامین آب روستایی می باشد که بهره برداری از طرح های بخش فاضلاب باعث ارتقای سطح سلامت و حفظ محیط زیست شده و در بخش آب نیز با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها، شاهد افزایش کمی و کیفی آب شرب در شهر مشهد خواهیم بود.  
وی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه های فاضلاب تصریح کرد: بهره برداری و نیز شروع عملیات اجرایی ۱۱ پروژه به میزان ۷۱ کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر ۱۲۵۵ میلیارد ریال انجام می شود.

  اسماعیلیان همچنین به پروژه های بخش آب اشاره کرد و اظهار داشت: در این بخش نیز شاهد بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۸ پروژه با هزینه ای افزون بر ۲۰۷۸ میلیارد ریال خواهیم بود. وی در پایان به پروژه های قابل افتتاح روستایی اشاره نمود وگفت: پروژه های تامین آب شرب روستاها شامل ۱۶ روستا با اعتباری معادل ۱۲۸ میلیارد ریال است که در ایام ا... دهه فجر افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.