طراحی گوشی‌های هوشمند Samsung Galaxy A۵۲ ۵G و Galaxy A۷۲ ۵G از طریق ارائه‌های فاش شده نشان داده شده است.

طراحی Samsung Galaxy A۵۲ ۵G  و Galaxy A۷۲ ۵G فاش شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اوان بلاس ، خبرچین محبوب دنیای فناوری، رندرهای رسمی منتشر شده از گوشی‌های هوشمند آینده Samsung Galaxy A۵۲ ۵G و Galaxy A۷۲ ۵G را به اشتراک گذاشته است. در حالی که رندر Galaxy A۵۲ ۵G طراحی جلو و عقب آن را به نمایش می‌گذارد ، تصویر Galaxy A۷۲ ۵G فقط نمای جلوی آن را نشان می‌دهد.

Galaxy A۵۲ ۵G و Galaxy A۷۲ ۵G به عنوان جانشین Galaxy A۵۱ ۵G و Galaxy A۷۱ ۵G سال گذشته، وارد بازار خواهند شد. هر دو گوشی در سیستم عامل‌های مختلفی مانند Geekbench ، Bluetooth SIG و Wi-Fi Alliance مشاهده شده‌اند و این لیست‌ها حاکی از آن است که هر دو گوشی به زودی روانه بازار می‌ شوند.

رندرهای  Samsung Galaxy A۵۲ ۵G و Galaxy A۷۲ ۵G

ارائه های رسمی گلکسی A۵۲ ۵G و Galaxy A۷۲ ۵G نشان می دهد که آنها به نمایشگرهای Infinity-O با یک دوربین حفره‌ای در مرکز دوربین خودنگار (سلفی) مجهز شده‌اند. لبه‌های کناری هر دو دستگاه دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه روشن / خاموش است.

پوسته عقب گلکسی A۵۲ ۵G دارای محفظه دوربین مستطیلی برجسته است، این سیستم شامل چهار دوربین و یک فلاش LED است، شایعات ادعا کرده اند که Galaxy A۷۲ ۵G در طراحی جلو و عقب یکسان با Galaxy A۵۲ ۵G خواهد بود. تنها تفاوت محسوس بین دو دستگاه از نظر طراحی می‌تواند این باشد که گلکسی A۷۲ ۵G از ظاهر و اندازه بزرگتری برخوردار باشد و هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی های Galaxy A۵۲ ۵G و A۷۲ ۵G به اشتراک گذاشته نشده است.

مشخصات مورد انتظار Samsung Galaxy A۵۲ ۵G و Galaxy A۷۲ ۵G 

گزارش های اخیر اطلاعات زیادی را در مورد گوشی های هوشمند Samsung Galaxy A۵۲ ۵G و Galaxy A۷۲ ۵G فاش کرده است. دستگاه اول چند ماه پیش با چیپ ست اسنپدراگون ۷۵۰G و ۶ گیگابایت رم مشاهده شد و گفته می‌شود به پنل ۶.۵ اینچی FHD + AMOLED و حسگر اثر انگشت صفحه نمایش مجهز شده است.

شایعه شده است که سیستم دوربین چهارگانه آن به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است. Galaxy A۵۲ ۵G اخیراً توسط دفتر استاندارد هند BIS تأیید شده است. از این رو ، به نظر می رسد که Galaxy A۵۲ ۵G ممکن است به زودی در هند و آسیا نیز راه اندازی شود.

Samsung Galaxy A۷۲ ۵G ممکن است از صفحه نمایش بزرگتر ۶.۷ اینچی AMOLED ، حسگر اثر انگشت صفحه نمایش ، چیپ ست Snapdragon ۷۵۰G و ۸ گیگابایت RAM برخوردار باشد. به تازگی نشت خبری نشان داده است که تنظیمات دوربین پشتی آن شامل یک لنز اولیه ۶۴ مگاپیکسلی ، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است.

پیش بینی می شود هر دو گوشی با One UI ۳ مبتنی بر اندروید ۱۱ بارگیری شوند. از غول فناوری کره‌ای انتظار می‌رود نسخه‌های ۴G هر دو گوشی هوشمند را نیز در بازارهای خاصی بفروشد، گفته می‌شود که مدل های ۴G هر دو دستگاه از Snapdragon ۷۲۰G SoC تغذیه می کنند و مدل‌های LTE احتمالاً مشابه نمونه‌های ۵G خود هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.