۳۳ طرح بهداشتی همزمان با ایام ‌الله دهه مبارک فجر در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد.

۳۳ طرح بهداشتی در خراسان رضوی طی دهه فجر بهره‌برداری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، قائم مقام معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این طرحها با زیر بنای ۱۴ هزار و ۸۵۰ متر مربع و با اعتبار ۲۵۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال احداث شده است.
دکتر کاظم فرهمند افزود: ۲۳۱ میلیارد ریال از این میزان از محل اعتبارات دانشگاهی، استانی و کشوری و ۲۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال هم توسط خیران هزینه شده است.
وی اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل پنج مرکز خدمات جامع سلامت شهری، ۱۶ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، ۲ پایگاه سلامت شهری، یک پایگاه سلامت روستایی، یک مرکز زیست پزشک، یک مرکز جامع بهداشتی و درمانی، ۶ خانه بهداشت و یک مرکز آموزش بهورزی است.
قائم مقام معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی یک سال اخیر با وجود این که با بحران کرونا مواجه بودیم توسعه اقدامات مرتبط با حوزه بهداشت متوقف نشده است و تمام تلاشمان این است که این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد و بتوانیم بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه دهیم.
فرهمند افزود : در حال حاضر ۴۳ پروژه در حال ساخت در حوزه بهداشت داریم که مهمترین آنها بزرگترین آزمایشگاه مرجع شرق کشور است.
به گفته وی، از مجموع پروژه‌های در حال ساخت حوزه معاونت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۱۶ پروژه پیشرفت بالای ۹۰ درصدی دارند و تلاشمان این است که تمامی این پروژه‌ها در سال ۱۴۰۰ و در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.