زنجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت: ۱۳۱عنوان برنامه در قالب بیش از دوهزار برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های بسیج طی دهه فجر اجرا می شود.

همزمان با دهه فجر ۱۳۱ عنوان برنامه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) در نشست خبری روز شنبه با اشاره به اینکه راهپیمایی هزاران نفر از مردم زنجان در دوران انقلاب و نیز راهپیمایی بانوان علیه رژیم طاغوت نشاندهنده‌ی ولایتمداری و انقلابی بودن مردم زنجان است. افزود:مردم با بصیرت و انقلابی ایران همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و با فداکاری و جانفشانی تمام قد در مقابل جبهه استکبار ایستادگی کرده و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد.

سردار کرمی در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس استانی در زنجان یادآور شد:از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه ۹۹ با نام هفته دفاع مقدس استانی در زنجان نامگذاری شده است که این هفته فرصت مناسبی برای گرامیداشت یاد، خاطره و حماسه شهدا و رزمندگان در فرصت مناسب فضای جهاد و شهادت را زنده نگه داشته و حماسه آفرینی‌ها را به نمایش بگذارند.

وی افزود:۱۰۸ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس استانی در زنجان توسط بسیج اقشار برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان همچنین به چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اذعان داشت:۱۳۱ عنوان برنامه در قالب بیش از دوهزار برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های بسیج اقشار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد.

سردار کرمی برگزاری گشت‌های رضویون، اجرای رزمایش کمک مومنانه با توزیع بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر و آزادسازی زندانیان، اجرای طرح شهید سلیمانی و افتتاح ۱۳۲ پروژه محرومیت زدایی را از دیگر برنامه‌های سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در دهه فجر امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.