۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 738118

خرابی ال سی دی گوشی سامسونگ جزو متداول‌ترین مشکلاتی است که ممکن است برای گوشی سامسونگ شما رخ بدهد.

مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

مشکلات بعد از تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

احتمالاً بارها شنیده و دیده‌اید که ال سی دی گوشی سامسونگ شکسته شده است. این امر در  بیشتر موارد با ناراحتی‌های بسیاری برای کاربران و مخاطبان دنیای تکنولوژی و دیجیتال همراه می‌باشد؛ چرا که از سویی موبایل‌ها تأثیر بسیار زیادی در زندگی ما انسان‌ها داشته‌اند.

از سوی دیگر نیز، برند سامسونگ یکی از برندهای معتبر در دنیا محسوب می‌شود و با تعویض قطعات آن در صورت فیک بودن آن‌ها ممکن است گوشی را با مشکلاتی مواجه کند. موبایل‌ها برای تبدیل دنیای مدرن ما انسان‌ها به دهکده جهانی و نزدیک کردن ما به هم نقش بسیار پر رنگی را ایفا کرده‌اند. به گونه‌ای که بدون موبایل ارتباطات‌مان قطع می‌شود و نمی‌توانیم حتی چند روزی بدون موبایل روزگارمان را سپری کنیم.

همچنین شغل بسیاری از ما انسان ها ترکیبی از موبایل+ اینترنت است؛ بنابراین در صورت بروز مشکل برای موبایل و ال سی دی گوشی سامسونگ، حتی ممکن است کارمان را از دست بدهیم.

بر این اساس است که دسترسی به سازمان یا شرکتی معتبر که بتوان قطعات اصل و با کیفیت سامسونگ را دریافت کرد یک نیاز اساسی و لازم به نظر می‌آید. خرابی ال سی دی گوشی سامسونگ جزو متداول‌ترین مشکلاتی است که ممکن است برای گوشی سامسونگ شما رخ بدهد پس با ما همراه باشید تا معتبرترین استارت آپ خدمات خرید و تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ را به شما معرفی کنیم.

عمده ترین مسئله بعد از تعویض

همان‌گونه که اشاره کردیم شکستن تاچ ال سی دی سامسونگ یکی از بیشترین مشکلاتی است که کاربران در سراسر دنیا با آن دست به گریبانند. حتی گلس‌های سرامیکی هم باعث نشده‌اند که ال سی دی گوشی از شکسته شدن در امان بماند. حال مشکل به همین‌جا ختم نمی‌شود. هنگامی که تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ خود را تعویض می‌کنید با چند مسئله ممکن است مواجه شوید:

  • تاچ و ال سی دی غیر اصل: احتمالاً برایتان پیش آمده باشد که برای خرید تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ به فروشگاه خدمات موبایل سر زده باشید. یکی از نگرانی‌های دائمی کاربران تاچ و ال سی دی سامسونگ فیک بودن است.

  • قیمت گران تاچ و ال سی دی سامسونگ: امروزه با آنلاین شدن کسب و کارها هر فروشگاهی برای عرضه خدمات و محصولات خود قیمت‌های متفاوت و رقابتی را عرضه می‌کنند و همین امر باعث شده که کاربران دچار سردرگمی شوند که قیمت واقعی تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ کدام است و به کدام اعتماد کنند.

  • و در نهایت مهم‌ترین مسئله، مشکلاتی است که بعد از تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ پیش می‌آید. در برخی موارد مشاهده شده که گوشی سامسونگ بعد از تعویض تاچ و ال سی دی مرتبا هنگ می‌کند و دسترسی کاربر برای لحظاتی به گوشی خود قطع می‌شود و در حالت کلی عدم هماهنگی بین تایپ و سرعت نوشتاری، حساسیت بالای تاچ به گرما و سرما و عدم انجام کار درست از جمله مواردی است که بعد از تعویض تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ ممکن است رخ بدهد.

چگونه ال سی دی گوشی سامسونگ را تعویض کنیم؟

امداد موبایل با اراده راسخ از سال ۹۷ بصورت کاملاً جدی و شفاف در این عرصه حضور پیدا کرده تا نگرانی‌ها شما را بابت تعمیرات و خرید قطعات اصل رفع کند. در امداد موبایل تعمیرات موبایل از جمله تعویض تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ با قطعه اصلی و توسط کارشناسان مجرب این حوزه انجام می‌شود. تا دیگر نگران خرابی گوشی بعد از تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ خود را نداشته باشید.

راه‌های ارتباطی با امداد موبایل

شما می‌توانید از طریق امداد موبایل (emdadmobile.net)  ارتباط داشته باشید. همچنین امداد موبایل در تهران و شیراز شعبه تعمیر گوشی و ال سی دی گوشی سامسونگ و فروش قطعات و لوازم سامسونگ را ایجاد کرده تا کاربران بتوانند دسترسی حضوری نیز به این مرکز تعمیرات موبایل داشته باشند.

آدرس دفتر مرکزی: تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه ۷، واحد ۸

ساعت مراجعه حضوری: ۱۰ الی ۱۸ شنبه تا پنجشنبه

تلفن تماس: ۰۹۱۲۹۶۷۹۲۷۴ – ۰۲۱۸۸۶۵۳۱۱۷

آدرس دفتر شیراز: شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک ۵۵

ساعت مراجعه حضوری: ۹ الی ۱۴ و ۱۸ الی ۲۱ شنبه تا پنجشنبه

تلفن تماس: ۰۹۱۷۸۹۵۱۵۱۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.