۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 738125

اطلاعات کامل هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد در سایت سفرهای گالیور بطور کامل آمده است.

هتل آپارتمان ها و هتل های مشهد تنوع در کیفیت و خدمات

اگر برای سفر به مشهد به دنبال هتلی مجلل و با قیمت مناسب هستید ، هتل چهار ستاره مینو یکی از بهترین گزینه هاست. هتل در نزدیکی معروف ترین جاذبه شهر ، حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. در نگاه اول لابی زیبای هتل توجه شما را به خود جلب می کند. هتل مینو مشهد در ۱۰ طبقه احداث شده و دارای ۹۰ واحد اقامتی است.

همه اتاق ها از امکاناتی که از هتلی با درجه یک انتظار می رود برخوردار هستند. برای صرف یک وعده غذایی ، این فرصت را دارید که از سه رستوران واقع در داخل هتل که غذاهای خوشمزه و لذیذ ارائه می دهند استفاده کنید. کافی شاپ ۲۴ ساعته هتل مینو می تواند نوشیدنی های سرد و گرم جالب را برای میهمانان عزیز سرو کند. با انتخاب این هتل ، این شانس را دارید که به بسیاری از جاذبه ها نزدیک شوید. با اقامت در این هتل از سفر خود به ایران و مشهد لذت می برید .

در ادامه تعدادی دیگر از هتل های و هتل آپارتمان مشهد را جهت رزرو هتل یا هتل آپارتمان در مشهد معرفی میکنیم اطلاعات کامل هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد در سایت سفرهای گالیور بطور کامل آمده است.

هتل سه ستاره آفاق با نیم قرن تجربه خدمات هتلداری در ارائه خدمات به زائران حرم مطهر امام رضا (ع) فعالیت دارد. هتل در ۸ طبقه با اتاقهایی به سبک متفاوت چیده شده است. رستوران هتل غذاهای لذیذ خوش طعم و همچنین کافی شاپ دنج که منوی متنوعی  از نوشیدنی ها و دسرها را سرو می کند ، به میهمانان ارائه می دهد. هتل آفاق از نظر جغرافیایی در نزدیکی باغ نادری ، آرامگاه نادرشاه افشار واقع شده است. همه اتاقهای این هتل بی نظیر مرتب و منظم و با امکانات کافی برای میهمانان که ممکن است در یک هتل سه ستاره انتظار داشته باشند، فراهم است. پذیرش ۲۴ ساعته ، صندوق ایمنی مرکزی ، خشکشویی و لاندری ، سیستم تهویه مطبوع ، تاکسی و فضای پارک از دیگر مزایا برای میهمانان است.

هتل چهار ستاره کیانا در مشهد هتلی با کیفیت بالا و خدمات به روز بیش از خدمات مورد انتظار در یک هتل چهار ستاره پایتخت مذهبی ایران ، مشهد است. میهمانان در هتل کیانا که از نظر جغرافیایی بسیار نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده و یک گزینه عالی برای زائران است ، اقامتگاه راحتی خواهند داشت. هتل در ۸ طبقه با ۱۰۰ واحد مسکونی از اتاق ها و آپارتمان ها ساخته شده است که میهمانان می توانند بر اساس نیاز خود انتخاب کنند. یک زمین بازی استاندارد در فضای باز نیز در اختیار کودکان قرار دارد تا اوقات خوبی را هنگام اقامت در هتل کیانا سپری کنند. یک مجموعه آبی با سونا و جکوزی آماده است تا در پایان روز میهمانان را از فشار خارج کند. اقامت در این هتل بسته کاملی از خدمات برای میهمان در هر گروه سنی آماده است. این هتل یکی از بهترین گزینه ها برای  رزرو هتل در مشهد می باشد.

هتل آتی یک هتل سه ستاره است که در توریستی ترین منطقه مشهد ، نزدیک حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. زائران ممکن است ۳۰ دقیقه برای رسیدن به حرم پیاده نیاز داشته باشند و اگر علاقه زیادی به پیاده روی ندارید ، هتل چندین بار در روز حمل و نقل به حرم مطهر را انجام می دهد. هتل آتی دارای ۴۵ اتاق از اتاق های دونفره ، دو نفره ، سه تخته و چهار نفره است که میهمانان می توانند بر اساس نیاز خود انتخاب کنند. رستوران هتل غذاهای جالب ایرانی را ارائه می دهد. چایخانه سنتی مکانی دنج برای گذراندن مدتی و صرف چای گیاهی سنتی ایرانی است. این پیشنهاد خوبی برای کسانی است که مایلند در سفرهای خود هم معنویت داشته باشند و هم هیجان داشته باشند. دسترسی رایگان به اینترنت ، سرویس تاکسی و پارکینگ اختصاصی از دیگر مزایای آن است.

هتل الوند یک هتل دو ستاره نزدیک حرم مطهر امام رضا (ع) در خیابانی زیبا اطراف حرم مطهر است. فاصله ۲۰ دقیقه ای تا حرم مطهر مزیت خوبی برای زائران در مشهد است. ترانسفر هتل برای حرم مطهر چندین بار در روز است. علاوه بر این ، هتل نزدیک فرودگاه بین المللی و ایستگاه قطار است؛ بنابراین نگرانی در مورد وقت وجود ندارد. هتل ۷ طبقه الوند دارای ۵۵ اتاق دونفره و سه تخته و آپارتمان با ظرفیت چهار نفر است. یکی از امتیازات هتل رستوران آن است که غذاهای ایرانی ، عربی و بین المللی خوش طعم را سرو می کند. در هتل یک کافی شاپ نیز وجود دارد که می توانید یک نوشیدنی دلچسب میل کنید. کارکنان حرفه ای و باتجربه خواسته های میهمان را با هر نوع سلیقه ای برآورده می کنند.

هتل قدس مشهد یکی از بهترین هتل های دو ستاره مشهد مقدس می باشد که روبروی حرم مطهر امام رضا(ع) و باب الجواد واقع شده است. هتل قدس مشهد با قیمت مناسب و کیفیت بالا انتخابی مناسبی برای  رزرو هتل مشهد می باشد.

هتل سه ستاره آیران یکی از هتل هایی است که از نظر جغرافیایی نزدیک حرم مطهر امام رضا(ع) واقع شده که گزینه مناسبی برای زائرانی است که مایل به اقامت در نزدیکی حرم مطهر هستند. هتل در خیابان امام رضا در سال ۲۰۰۶ ساخته شده است. هتل آیران در سال ۲۰۱۶ بازسازی اساسی شده است و در طی بازسازی خدمات گسترده ای به آن اضافه شده است. بعضی از اتاقهای هتل جکوزی دارند. رستوران و کافی شاپ هتل مکان هایی هستند که غذاهای خوشمزه ، نوشیدنی و دسر لذیذ را فراهم می کنند ، بنابراین میهمانان مجبور نیستند برای وعده های غذایی خود به رستوران های داخل شهر روند. یک چایخانه سنتی در هتل آیران مکانی دنج برای صرف وقت با کیفیت برای چشیدن چای گیاهی ایرانی است و اگر مشتاق چشیدن غذای محلی ایرانی هستید ، رستوران سنتی خواسته شما را برآورده می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.