۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
کد خبر: 738134

پرسپولیس در یک بازی پراحساس و دراماتیک توانست حریف خود را با شکست بدرقه کند.

گل دقیقه ۲۵ تقدیم به شماره ۲۵

قدس آنلاین: پرسپولیس و ماشین سازی از هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی تحت تاثیر درگذشت مهرداد میناوند بود.

پیشکسوت پرسپولیس شامگاه چهارشنبه هفته گذشته به علت ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. سرخپوشان تهرانی که در این بازی با لباس مشکی وارد میدان شدند، در دقیقه ۲۵ توسط وحید امیری دروازه حریف را باز کردند که نکته قابل توجه در زمانی این گل به ثمر رسید که هم شماره پیراهن میناوند در پرسپولیس بود.

در دقیقه ۲۵ و در یکی از این حملات بود که حرکت در عرض سیامک نعمتی منجر به رسیدن توپ به میلاد سرلک شد و او هم با یک پاس به درون محوطه جریمه وحید امیری را که از تله آفساید فرار کرده بود، صاحب موقعیت کرد و امیری هم با یک بغل پا دروازه خالی را باز کرد.

ادامه مسابقه بیشتر در میانه میدان و با درگیری‌های تن‌به‌تن بازیکنان دنبال شد و هر دو تیم سعی می‌کردند در دقایقی از نیمه به سمت دروازه حریف هجوم ببرند و تا رسیدن به محوطه جریمه حریف هم موفق بودند اما در خلق موقعیت جدی گل ناتوان بودند. البته در دقیقه ۴۰ سیامک نعمتی به قلب خط دفاعی حریف زد و با یک پاس محکم عبدی را برابر دروازه صاحب موقعیت کرد اما شدت پاس به حدی زیاد بود که عبدی نتوانست ضربه دقیقی بزند و توپ بعد از برخورد با سر او به بیرون رفت.

نیمه دوم

پرسپولیس نیمه دوم را هم تهاجمی آغاز کرد و بلافاصله بعد از سوت شروع نیمه به سمت دروازه ماشین‌سازی هجوم برد اما اولین موقعیت این نیمه دو دقیقه بعد از شروع بازی توسط پیمان بابایی برای ماشین‌سازی خلق شد و حرکت او در محوطه جریمه پرسپولیس با شوت محکمش همراه شد که حامد لک توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۶۰ مسابقه پرسپوپولیس توسط نوراللهی صاحب موقعیت شد که شوت محکم او را دروازه‌بان ماشین‌سازی دفع کرد. همین توپ بلافاصله به مهدی عبدی رسید و او هم با ضربه‌ای سرضرب دروازه حریف را با خطر مواجه کرد که شوت او را هم مهدی اسلامی دفع کرد. تا دقیقه ۷۵ مسابقه بازی متعادل دنبال شد و به جز ضربه سر مهدی عبدی که دروازه‌بان ماشین‌سازی آن را مار کرد، موقعیت جدی دیگر روی دروازه‌ها خلق نشد.

دقیقه ۸۲ مسابقه بود که سیامک نعمتی درون محوطه جریمه خودی روی محمدامین اسدی خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد و پیمان بابایی در دقیقه ۸۳ این ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

پرسپولیس برای جبران نتیجه به حملاتش شدت داد و در دقیقه ۸۷ توسط مهدی عبدی باز هم صاحب یک موقعیت گل شد اما ضربه سر عبدی را دوباره مهدی اسلامی به کرنر فرستاد.

در وقت‌های تلف شده احمد نوراللهی درون محوطه جریمه ماشین‌سازی صاحب یک موقعیت شد و با کنترل توپ و یک ضربه دقیق گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا پرسپولیس برنده این دیدار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.