تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با برتری برابر تیم قعرجدولی ماشین‌سازی به وضعیت خود در جدول رده بندی لیگ بیستم سروسامان دهد، به سختی توانست به خواسته اش جامه عمل بپوشاند.

نفس پرسپولیس جلوی قعرنشین به شماره افتاد/پیروزی سخت اما مهم سرخها

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر عصر امروز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک سرخپوشان به پایان رسید. وحید امیری در دقیقه ۲۵ برای و احمد نورالهی ۹۳ برای سرخپوشان گل زدند. پیمان بابایی نیز در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی برای ماشین سازی گل زد.

شاگردان یحیی گل محمدی به دلیل درگذشت مهرداد میناوند با پیراهن‌های مشکی به زمین رفتند و در دقیقه‌ای به گل رسیدند که شماره پیراهن مهرداد میناوند در زمان حضورش در پرسپولیس بود.

پرسپولیس که در دیدارهای گذشته‌اش امتیازات زیادی را از دست داده بود در دیدار برابر قعرنشین اکثر زمان نیمه اول را در اختیار داشت و حملاتی را هم روی دروازه تیم تبریزی پی ریزی کرد اما در افزودن بر تعداد گل‌هایش ناکام بود.

نیمه دوم اما با شرایطی متفاوت برگزار شد و تیم تبریزی موقعیت‌های خوبی برای به تساوی کشاندن بازی داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند. هر چند پرسپولیس هم موقعیت‌هایی را نزدیک به دروازه حریف خلق کرد اما بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر کم دقت بودند.

در ۱۰ دقیقه پایانی اتفاقات جدیدی در بازی رخ داد. در دقیقه ۸۲ بازیکن ماشین سازی درون محوطه جریمه سرخپوشان متوقف شد که داور اعلام خطای پنالتی سیامک نعمتی را کرد و در دقیقه ۸۳ پیمان بابایی این توپ را وارد دروازه کرد.

در دقیقه ۸۷ مهدی عبدی یک بار دیگر با ضربه سر دروازه ماشین سازی را هدف قرار داد اما اسلامی دروازه بان این تیم با واکنشی مناسب توپ را به کرنر فرستاد.

در حالی که داور پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود احمد نورالهی در دقیقه ۹۳ با ضربه‌ای زیبا دروازه حریف را باز کرد تا سرخپوشان به یک پیروزی ارزشمند و حیاتی برابر قعرنشین لیگ برتر دست پیدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.