معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم فردا پنجره نقل‌و انتقالات بسته نشود و داریم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به این مشکل نخوریم.

شکوری: امیدوارم فردا پنجره نقل‌و انتقالاتی ما بسته نشود

قدس آنلاین: ابراهیم شکوری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ماشین سازی در میکسدزون ورزشگاه اظهار کرد: در ابتدا درگذشت مهرداد میناوند الگوی فوتبالی خیلی از ما فوتبالیست‌ها را تسلیت می‌گویم. از همه کسانی که در این مدت زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم دیگر کسی غم نبیند و هر چه سریع تر این ویروس از کشورمان خارج شود و در کمال سلامتی بازی‌های لیگ برتر را دنبال کنیم.

او اضافه کرد: ما یک بزرگ را در تیم‌مان از دست دادیم و به هر حال میناوند بازی ملی پوش ما بود و ۷۵ بازی ملی در کارنامه‌ داشت و در چند سال گذشته کاملا در کنار پرسپولیس بود. طبیعی بود بازیکنان ما تحت تاثیر فوت او قرار گرفته باشند. دوست داشتیم بازی در دقیقه ۲۵ متوقف شود اما قوانین این اجازه را به ما نمی‌داد. خداراشکر توانستیم در این دقیقه گل زدیم و به مهرداد میناوند عزیز تقدیم کردیم. این یک اتفاق ویژه بود که در این بازی افتاد و امیدواریم در بازی بعدی بتوانیم بهتر جبران کنیم.

شکوری درباره بودیمیر و بدهکاری باشگاه به این بازیکن گفت: در این رابطه ما تا فردا فرصت داریم و باشگاه دارد تمام تلاشش را می‌کند و امیدواریم اقدامات لازم را انجام دهیم. باشگاه با تمام توان و تمام ظرفیتش در تلاش است تا مشکلاتش را حل کند و این مشکلاتی است که از گذشته به ما به ارث رسیده اما اینجا پرسپولیس است و همه باید کار کنیم تا این مشکل را مثل مشکلات قبلی حل کنیم. خداراشکر توانستیم مطالبات دستیار آقای کالدرون را پرداخت کنیم که آن هم تقریبا ۷۵ هزار بود و اگر پرداخت نمی‌کردیم مجددا پنجره ما بسته می‌شد.

او ادامه داد: برای هوادار مهم نیست این پول از کجا پرداخت می‌شود و هواداران می‌خواهند این بدهی به هر شکل صفر شود. این بحث تیم ما را دچار حاشیه می‌کند. ما اگر پرداخت کردیم می‌گوییم از کدام منبع پرداخت شده است اما در حال حاضر چیزی که مهم است پرداخت این پول است. در آینده حتما شفاف صحبت خواهیم کرد اما ابتدا اجازه دهید طلب بودیمیر پرداخت شود. ۵۰۰ هزار یورو در شرایط فعلی بدهی بسیار زیادی برای پرسپولیس است. بسیار کار سختی است اما باید تلاش کنیم و به گفته وکیل بودیمیر تا فردا مهلت داریم. هواداران با تمام سختی‌ها و مشکلات همچنان به ما کمک کنند.

شکوری با بیان این‌که داریم سعی می‌کنیم مشکلات مالی باشگاه را حل کنیم، گفت: در رابطه با رادوشوویچ هم سعی می‌کنیم مشکلش را حل کنیم. امیدوارم فردا پنجره نقل‌و انتقالات بسته نشود و داریم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به این مشکل نخوریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.