دومین نشست هم اندیشی اهالی هنر تئاتر خراسان با حضور جهره هاو هنرمندان این هنر در سینما هویزه مشهد برگزار شد.

دومین نشست هم اندیشی اهالی هنر تئاتر خراسان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، در این نشست در پی پیشنهاد و دعوتی که از سوی داوود کیانیان چهره سرشناس تئاتر کشور به عمل آمده بود کلیات تشکیل مجمعی، با اهداف پیگیری امور رفاهی، آموزشی، و امور تولیدات هنری، پیگیری و مورد تصویب اعضا قرار گرفت
این خبر حاکیست در این گردهمایی اغلب چهره های سرشناس و پیشکسوتان تئاتر خراسان از جمله حمید رضا سهیلی مصطفی هنرور محمد برومند محمد ملتجی محمد الهی احمد مینایی در آن حضور داشتند.
 در این نشست مواردی  از سوی حمید سهیلی، محمد الهی، محمد ملتجی، محمد روزبهی، شاپور ترکمن سرابی و خانم راضیه ایرانی و دیگر هنرمندان بیان گردید  و پیام آقایان دکتر محمد علی لطفی و داوود کیانیان نیز قرائت شد. .
این نشست همراه بود با انتخاب رضا طوسی به عنوان رئیس سنی جلسه همچنین انتخاب  مصطفی هنرور بعنوان سخنگوی این انجمن صنفی  در خصوص چگونگی تشکیل مجمع و تهیه اساسنامه و انتخابات هیئت مدیره توضیحاتی مطرح و افراد زیر به ترتیب به عنوان اعضای هیئت موسس انتخاب و مامور پیگیری امور مجمع شدند.   بر اساس انتخاب کلیه شرکت کنندگان اعضای هیات موسس به شرح ذیل بودند. :
 آقایان مصطفی هنرور، حمیدرضا سهیلی، محمد ملتجی، سیروس سعیدیان، محمد مینایی و محمد روزبهی، خانمها محبوبه پاداش، راضیه ایرانی و مهری شمس.
در این نشست همچنین مقرر شد اعضای هیات موسس با مراجعه به ادارات ذیربط مراحل ثبت انجمن صنفی تئاتر خراسان را بره انجام برسانند.

 

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.