بجنورد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: در دهه فجر امسال ۸۸۵ طرح و پروژه عمرانی شهری و روستایی با اعتبار پنج هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان افتتاح می شود.

۸۸۵ پروژه با اعتباری افزون بر۵ هزار میلیارد تومان در خراسان شمالی افتتاح می شود
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، غلامرضا هوائی در این نشست گفت: در اولین روز از آغاز دهه مبارک فجر پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان به ظرفیت هزار و ۴٣۴ مگاوات به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود از بزرگترین پروژه های کشور است و ۵ برابر برق مصرفی استان برق تولید می کند. 

وی ادامه داد: بهره برداری از ۶٠ طرح عمران شهری در دهه شروع می شود و افتتاح رسمی آن اسفند ماه به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار می شود. 
هوائی همچنین از بهره برداری مرکز درمان بیماری های خاص با مساحت چهار هزار و ٢٠٠ متر مربع با ۶٠ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر خبرداد. 

معاون عمرانی استاندار از برگزاری جشن گازرسانی به تمامی روستاهای بالای ٢٠ خانوار شامل بند "ق" قانون بودجه در دهه فجر خبر داد و افزود: ٣ روستای بالای بیست خانوار در استان وجود دارد که به دلیل پراکندگی خانوارها شامل بند "ق" نمی شوند و باید بعد از تایید طرح هادی گازرسانی به این روستاها تعیین تکلیف شود. 
غلامرضا هوائی خبر داد: با قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی ٣١ تیر ماه سال ١۴٠٠ عملیات چهار خطه کردن محور بجنورد به جنگل گلستان تمام می شود و همچنین تا پایان سالجاری ٣۵ کیلومتر از این محور روکش آسفالت می شود. 

وی گفت:  با هدف حل مشکل مسکن استان ایجاد ٢٠ هزار واحد مسکونی تا دو سال آینده در دستور کار است که عملیات اجرایی٣ هزار واحد از ١٠ هزار واحد مسکونی بخش روستایی آغاز شده است و طرح اقدام ملی بخشی از ١٠ هزار واحد مسکونی بخش شهری است. 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.