به همت کانون‌های خدمت رضوی و مشارکت خیرین، طی دو روز بیش از ۱۶ هزار قرص نان صلواتی در مناطق حاشیه‌ای و روستاهای مجاور شهر مشهد توزیع شد.

طبخ و توزیع بیش از ۱۶۰۰۰قرص نان صلواتی در مناطق حاشیه شهر

به گزارش قدس آنلاین، هادی غلامی مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز در رابطه با برنامه توزیع نان متبرک در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد گفت: با آغاز مرحله دیگری از طرح حمایتی مدیریت امور مجاورین در آبان ماه، دو روز در هر هفته نان متبرک در مناطق حاشیه شهر مشهد طبخ و توزیع می‌شود.

وی با اعلام این که در قالب طرح چهارشنبه‌های امام رضایی در ۸ نانوایی مستقر در حاشیه شهر مشهد، نان صلواتی توزیع شده است، افزود: در جریان این طرح با مشارکت تشکل‌های مردمی و خیرین محلی، بیش از ۱۲ هزار قرص نان صلواتی شامل نان سبزی روغنی، نان عراقی، لواش و ... در نانوایی‌های مناطق کم برخوردار شهرک باهنر، گلشهر، پنجتن، طبرسی شمالی، خواجه ربیع، روستای احمدآباد تبادکان، روستای فارمد در منطقه کشمیری و روستای اسماعیل آباد پخت و به صورت رایگان توزیع شد.

این مقام مسئول در آستان قدس با اشاره به آمار توزیع نان متبرک نیز گفت: روز پنجشنبه، ۴ هزار قرص نان صلواتی با کمک خادمیاران رضوی بین خانوارهای کم‌بضاعت مناطق خواجه ربیع و جاده کلات توزیع شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه هر شب غذای متبرک حضرت رضا(ع) بین اقشار بی‌سرپناه توزیع می‌شود، اضافه کرد: در مدت یک هفته گذشته، یک هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم از مسیر کانون‌های محلهای خدمت رضوی میان خانواده‌های نیازمند ساکن مناطق مختلف حاشیه شهر توزیع شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.