۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 738253

قیمت تدریس خصوصی عربی کنکور و مکالمه عربی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. مسلما معلم عربی آنلاین به نسبت استادی که کلاس های عربی را به صورت خصوصی و حضوری برگزار می کند نرخ کمتری را دریافت خواهد کرد

تدریس خصوصی مکالمه عربی و عربی کنکور آنلاین و حضوری

در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی مکالمه عربی و عربی کنکور به صورت آنلاین و حضوری توضیحاتی ارائه می شود. اگر می خواهید در رابطه با نرخ کلاس های عربی دبیرستان، مکالمه عربی و عربی کنکور اطلاعات خوبی را بدست بیاورید ادامه این مطلب را بخوانید.

قیمت تدریس خصوصی عربی کنکور و مکالمه عربی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. مسلما معلم عربی آنلاین به نسبت استادی که کلاس های عربی را به صورت خصوصی و حضوری برگزار می کند نرخ کمتری را دریافت خواهد کرد. قیمت تدریس خصوصی مکالمه عربی توسط استادان مجرب و با سابقه به نسبت کلاس هایی که توسط مدرسان تازه کار برگزار می شود هم بیشتر است.

نکته دیگر اینکه تدریس عربی کنکور به نسبت عربی دبیرستان نرخ بالاتری دارد و هزینه تدریس خصوصی عربی دبیرستان پایین تر است. اگر کلاس حضوری عربی برای یک استاد مجرب در سال ۹۹ نرخی برابر ۱۵۰ هزار تومان داشته باشد کلاس آنلاین را با ایشان می توان ۱۰۰ هزار تومان برگزار کرد. اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید ممکن است بتوان ۲۰ درصد دیگر هم تخفیف گرفت و کلاس ها را با نرخ ۸۰ هزار تومان برای هر جلسه هم احتمالاً می توان برگزار نمود. کلاس حضوری به مکان برای تدریس خصوصی هم نیاز دارد؛ اما معلم عربی آنلاین این محدودیت ها و مشکلات را ندارد. در حال حاضر و با توجه به شیوع کرونا کلاس های اینترنتی و مجازی بیشتر توصیه می شود. کلاس های آنلاین محدودیت زمانی و مکانی را از میان برداشته است، بهداشتی تر است و قیمت کمتری هم دارد. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com می توانید لیست کامل مدرسین عربی و سایر دروس را مشاهده کنید.

برای سال ۹۹ و ۱۴۰۰ شاید بتوان قیمت های زیر را به عنوان نرخ متوسط کلاس های تدریس خصوصی عربی بیان نمود:

هزینه تدریس خصوصی عربی دبیرستان و مکالمه عربی

استاد خوب: حضوری ۱۵۰ هزار تومان آنلاین ۱۰۰ هزار تومان

استاد عالی: حضوری ۲۰۰ هزار تومان آنلاین ۱۵۰ هزار تومان

قیمت تدریس خصوصی عربی کنکور

مدرس خوب: حضوری ۲۰۰ هزار تومان آنلاین ۱۵۰ هزار تومان

مدرس عالی: حضوری ۲۵۰ هزار تومان آنلاین ۲۰۰ هزار تومان

البته در نظر داشته باشید این قیمت ها به صورت حدودی ارائه شده است و استادانی که شناخته شده و برند هستند، ممکن است با نرخ های بالاتری کار تدریس عربی را به صورت آنلاین یا حضوری انجام دهند. در سایت ایران مدرس برای تمامی استادان نرخ کلاس ها ارائه شده است و می توانید رزومه کاری و سوابق تدریس استادان و در کنار آن قیمت درخواستی هر معلم عربی را ببینید.

ویژگی ها و خصوصیات بهترین مدرسین تدریس عربی کنکور

واضح است که برای خوب نتیجه گرفتن در کنکور و عربی کنکور باید با یک استاد و معلم خوب کلاس داشته باشید. اگر خودتان در درس عربی اشکالی ندارید، می توانید به صورت مستقل هم درس بخوانید؛ اما اگر می خواهید با در کنار داشتن یک استاد و معلم خوب عربی در این درس پیشرفت کنید و درصد های بالا و حتی ۹۰ و ۱۰۰ درصد بزنید، در چنین شرایطی باید در انتخاب استاد و معلم خودتان دقت نمائید. در سایت ایران مدرس IranModares.com بهترین اساتید با نرخ مناسب حضور دارند.

استادی می تواند به شما در رسیدن به درصدهای بالای عربی کنکور کمک کند که خود ایشان در کنکور عربی را خوب زده باشند؛بنابراین می توانید کارنامه خود استاد را بخواهید. یا ممکن است معلم عربی شاگردهای موفقی داشته است. می توانید از ایشان کارنامه شاگردهای قبلی را بخواهید. در هر صورت، برای موفقیت در کنکور که سرنوشت ساز است بهتر است در انتخاب استاد دقت نمائید. اگر می خواهید در عربی کنکور بالای ۹۰ درصد بزنید، استادی که خود ایشان ۵۰ درصد عربی را زده اند به احتمال زیاد نمی تواند کمک خاصی به شما بکند. پس این موارد را در نظر داشته باشید. نکته دیگر اینکه سعی کنید با معلمی کلاس داشته باشید که در مقطع دانشگاه رشته تحصیلی ایشان عربی و یا رشته های نزدیک به آن بوده است.

سابقه کاری بالا، نظرات شاگردهای قبلی، شاگردهای قبلی موفق، دانش آموخته شدن از دانشگاه معتبر و ... هم می تواند معیارهایی باشد که به شما در انتخاب معلم خوب عربی کنکور کمک کند. البته توجه داشته باشید که استادانی که در کار خودشان حرفه ای و متخصص هستند هزینه های بالاتری هم برای کلاس های خودشان درخواست می کنند. برای داشتن یک معلم خصوصی خوب واضح است که باید حاضر باشید هزینه بیشتری هم پرداخت کنید.

نرخ کلاس های خصوصی آنلاین عربی

به صورت کلی نرخ و قیمت کلاس های تدریس خصوصی عربی که به صورت آنلاین برگزار می شود به نسبت کلاس های حضوری کمتر است. کلاس های آنلاین مزیت های بسیار زیادی دارد و یکی از مزیت های این کلاس ها این است که به نسبت کلاس های تدریس خصوصی در منزل نرخ کمتری دارد. کلاس های آنلاین از استادان وقت کمتری می گیرد و معلم های خصوصی عربی وقتی به صورت مجازی تدریس می کنند لازم نیست مدت زمان زیادی را در مسیر رسیدن به کلاس های خودشان از دست بدهند. در شهرهای بزرگ مانند تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و ... معضل ترافیک بسیار جدی است و استادان و مدرسین تدریس خصوصی برای برگزاری کلاس های حضوری باید زمان زیادی را در نظر بگیرند؛ بنابراین، وقتی کلاس عربی به صورت اینترنتی برگزار می شود مسلماً نرخ را ارزانتر در نظر می گیرند. کلاس های مجازی عربی به صورت کلی به نسبت کلاس های حضوری ۲۰ درصد ارزانتر است. البته بعضی از استادان  ۴۰ تا ۵۰ درصد هم تخفیف می دهند.

دو راهکار برای داشتن معلم خصوصی عربی ارزان

۱- اگر کلاسهای خصوصی عربی را زودتر برگزار کنید و به ایام امتحانات موکول نکنید، می توانید کلاسها را ارزان تر هماهنگ نمائید. زودتر هماهنگ کردن کلاس های خصوصی علاوه بر اینکه به لحاظ هزینه به نفع شماست باعث می شود از نتیجه گرفتن خودتان هم مطمئن تر شوید. استادان در اوایل ترم به نسبت ایام امتحانات هزینه های پایینتری را برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند؛ بنابراین اگر می خواهید نرخ مناسب تری برای کلاس ها داشته باشید و در عین حال بهتر نتیجه بگیرید و استرس ایام امتحانات را هم نداشته باشید زودتر شروع کنید.

۲- راهکار بعدی برای کم کردن هزینه کلاسهای تدریس عربی: با یکی از دوستانتان و یا همکلاسی هایتان که سطح درسی شما تقریباً مثل هم است، کلاسهای دو نفره (نیمه خصوصی) برگزار کنید. به این ترتیب هم برای شما کلاسها ارزان تر می افتد و هم مدرس عربی مبلغ بیشتری دریافت می کند. به عنوان مثال یک استاد عربی که کلاس خصوصی را با نرخ ۱۵۰ هزار تومان برگزار می کند، معمولاً برای کلاس دو نفره مبلغ ۱۸۰ هزار تومان را درخواست می کند و در این حالت هر شاگرد ۹۰ هزار تومان پرداخت خواهد کرد. در این حالت ۴۰ درصد کلاس ارزانتر هماهنگ شده است. در کلاس های آنلاین یا حضوری عربی می توانید از این روش استفاده کنید.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php معلم خصوصی عربی و سایر دروس و مدرس خصوصی آنلاین و حضوری در سراسر ایران با نرخ مناسب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.