یزد - استاندار یزد مهمترین عنصر در پیروزی انقلاب اسلامی را مشارکت مردمی دانست و گفت: رمز تدوام انقلاب اسلامی، فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در همه عرصه ها است

مشارکت مردم در تمامی عرصه ها، رمز تدوام انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس انلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان اظهارداشت: رمز تدوام انقلاب اسلامی، فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در همه عرصه ها است که خوشبختانه فضای حضور مردم در مناسبت های مختلف و مشارکت آن ها در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در کشور ما فراهم است.
وی با بیان اینکه مراسم های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر باید با حضور و همراهی مردم برگزار شود،افزود: فراموش نکنیم که این انقلاب، نظام و همه برنامه ها و فعالیت ها برای مردم است و آنها باید طعم همه اقدامات و فعالیت هایی که برای آن ها سامان داده شده را بچشند.
طالبی برگزاری کنگره ۴۰۰۰ هزار شهید استان یزد را تجربه بسیار خوبی در خدمت رسانی به مردم عنوان و گفت: این کنگره با رنگ و بوی خدمت به مردم شکل گرفت و از همان ابتدا تاکنون، توانسته اقدامات و فعالیت های خوبی را به مردم ارائه دهد.
استاندارتصریح کرد: در این کنگره اقدامات متعددی از کمک های معیشتی گرفته تا تهیه جهیزیه  و اقدامات و فعالیت های عمرانی در سطح شهرها و روستا و فعالیت های تبلیغی فرهنگی و دیگر کارها با نام و یاد شهدا انجام می شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.