پس از اظهارات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی علیه ایران، رئیس دستگاه جاسوسی این رژیم ضمن انتقاد از سخنان او، اظهارات رئیس ستاد ارتش این رژیم را «غیرمسئولانه» خواند.

بالا گرفتن اختلافات در نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی درباره ایران

قدس آنلاین: منابع فلسطینی، امروز (یکشنبه)، از بالاگرفتن اختلافات در نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی درباره ایران خبر دادند.

وبگاه خبری «فلسطین الیوم» به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به «گلگتز» گزارش داد که «یوسی کوهن» رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» به اظهارات اخیر «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی علیه ایران واکنش نشان داده و از آن انتقاد کرده است.

بر اساس این گزارش، یوسی کوهن در این خصوص گفت: «اظهارات کوخافی مسئولانه نیست».

رئیس موساد در ادامه با اشاره به این موضوع که این اظهارات تنها نظر شخصی کوخاوی بوده، گفت: «اظهارات [او] به مثابه رفتاری خودسرانه است».

شامگاه روز سه‌شنبه هفته گذشته، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، با تکرار ادعاهای بی‌اساس و تهدیدات پوشالی علیه ایران، مدعی شده بود: «اگر توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ احیا شود، ایران نهایتاً قادر به حرکت به سوی دستیابی به بمب هسته‌ای خواهد بود، زیرا محدویت‌هایی که مانع از آن شود در این توافق لحاظ نشده‌اند».

این اظهارات ضدایرانی با طیف وسیعی از انتقادات در فلسطین اشغالی مواجه شد.

«یائیر لاپید» رئیس حزب یش‌عتید و رهبر احزاب اپوزیسیون در پارلمان رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت که باید از اظهاراتی که دولت جدید آمریکا را خشمگین می‌کند، پرهیز شود.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» نیز در واکنش به این اظهارات نوشته بود که «اسرائیل» با تکرار اشتباهات پنج سال قبل و تهدیدات توخالی علیه ایران، نتیجه عکس خواهد گرفت و واشنگتن بیش از پیش به توافق با تهران ترغیب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.