اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رای تشکیل کمیته دیپلماسی اقتصادی دادند. ریاست این کمیته را عباس مقتدایی عهده دار شد.

کمیته دیپلماسی اقتصادی در مجلس تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل عمویی در تشریح مصوبات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به آغاز  بررسی مواد لایحه "اصلاح قانون بکارگیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح در موارد ضروری" در جلسه امروز این کمیسیونف گفت:کلیات این لایحه پیش از این در کمیسیون تصویب  و برای جمع بندی پیشنهادها به کمیته دفاعی کمیسیون ارجاع شده بود.  که در جلسه امروز کمیسیون، گزارش کمیته دفاعی در کمیسیون قرائت شد و حدود نیمی از موارد مرور شد و مورد تصویب کمیسیون قرار گرفت. 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بررسی سایر مواد این لایحه به در جلسات آتی کمیسیون ادامه خواهد داشت. 
عمویی همچنین با اشاره به بررسی و تحلیل آخرین تحولات و رویدادهای بین‌المللی در این جلسه گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی را به شدت محکوم کردند و آن را خیانت به آرمان فلسطین عنوان کردند. 
وی افزود: نظر به ضرورت پیگیری تقویت دیپلماسی اقتصادی در کشور، اعضای کمیسیون، با تشکیل کمیته دیپلماسی اقتصادی ذیل این کمیسیون  موافقت کردند که  مسئولیت این کمیته به دکتر عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان سپرده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.