۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
کد خبر: 738312

تابناک نوشت: عطاالله مهاجرانی وزیر ارشاد در دوره اصلاحات با انتشار دو توئیت جنجالی درمورد اصلاح طلبان و مرحوم بورقانی معاون مطبوعاتی وقت ارشاد باعث واکنش های فراوانی در شبکه های اجتماعی شده است.

توئیت‌های مهاجرانی جنجال به پا کرد

قدس آنلاین: مهاجرانی نوشت: «به نظرم اندک اندک جمع مستان می رسند! و شاهد موج سوم اصلاح طلبان رادیکال هستیم: موج اول: مطبوعات رادیکال بود که فرمان هدایت آن در وزارت ارشاد نبود، مرحوم احمد بورقانی هم با من هماهنگ نبود، به همین دلیل وقتی اختیار وزیر را که در اعطای مجوز به ایشان داده بودم، پس گرفتم، استعفاء داد.»

او در توئیت دیگری اضافه کرد: "موج اول اصلاح طلبان رادیکال با طرح اصلاح قانون مطبوعات در مجلس به اوج خود رسید. من با طرح مخالف بودم می دانستم به سرانجام نمی رسد. نرسید. موج دوم: تخریب عمیق و گسترده آیت الله هاشمی رفسنجانی بود. گفتند هاشمی مرده سیاسی ست. موج سوم: تخریب سپاه و طرح دولت نظامی است. حکایت همچنان..."طرح اصلاح قانون مطبوعات در آغاز به کار مجلس ششم مطرح شد و به موضوعی بحث برانگیز بدل شد. نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم به دنبال اصلاح قانونی برآمدند که سه ماه پیش از آن در مجلس پنجم تصویب شده بود. اصولگرایان به نقد و مقابله جدی با آن پرداختند. در میان اصلاح طلبان نیز برخی معتقد بودند که این طرح به نتیجه نمی رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.