رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه استان همزمان با آغاز دهه فجر تشکیل و اعضای هیات مدیره آن مشخص شدند.

تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین، عباس محمدیان  افزود: بسیج رسانه در بخش‌های مختلف به منظور خدمت رسانی به اصحاب رسانه فعالیت‌هایی انجام داده است به طور مثال پیش از این هم دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه راه‌اندازی شده بود و  امروز هم شرکت تعاونی خدمات رفاهی این قشر را تشکیل دادیم و در پنجمین نشست اعضای این شرکت، اساسنامه آن تصویب و ترکیب هیات مدیره و بازرسان مشخص شدند.

وی ادامه داد: این شرکت تعاونی با هدف ارائه خدمات رفاهی در زمینه های مختلف به اصحاب رسانه استان خراسان رضوی تشکیل شد که پس از طی مراحل اداری و ثبت، عضوگیری خواهد کرد.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: در این نشست حسینعلی آریانی، رضا زحمتکش، محمد فانی، علی یعقوبی، جواد اشکذری ، فائزه احمدی و حسن شیروانی خواجویی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و نجمه فتح پور و محمد مهرنیا به عنوان بازرسان اصلی و ناصر نعمتی، سعید برند، محسن بخشنده و سید هادی مهدیان به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره و محمد قاضی زاده نیز به عنوان بازرس علی البدل این شرکت تعاونی انتخاب شدند.
محمدیان افزود: در این نشست، زحمتکش، آریانی و فانی پس از رأی گیری اعضای شرکت کننده به ترتیب و به اتفاق آرا به عنوان رییس، نایب رییس هیات مدیره و دبیر انتخاب شدند و مجتبی نوریان نیز به عنوان مدیر عامل منصوب شد.

وی اضافه کرد: از جمله ویژگی‌های موسسان و منتخبان این شرکت، حضور افراد از رسانه‌های مختلف مکتوب، برخط، پیشکسوتان و شهرستان هاست که می‌تواند به نمایندگی، انتظارهای مجموعه اصحاب رسانه را در برنامه ریزی‌ها لحاظ کند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.