یک عضو شورای شهر مشهد ضمن انتقاد از اشتباه در اکران شهری پرچم ایران در مشهد گفت: دیروز ۱۲ بهمن در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رونمایی از پرچم فرانسه در سطح شهر بودیم.

انتقاد عضو شورای شهر مشهد از بی توجهی در اکران پرچم ایران در این شهر

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین صاحبی روز دوشنبه در نطق پیش از دستور خود افزود: این اتفاقات با وجود بودجه و نیروی انسانی زیاد در روابط عمومی شهرداری مشهد روی داده است که نشان دهنده سوء مدیریت در موضوعات فرهنگی در کلانشهر مشهد است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد هم در پاسخ به این انتقاد گفت: با مجموعه افرادی که در روابط عمومی شهرداری در موضوع اکرانهای محیطی شهر در دهه فجر سهل انگاری کرده‌اند برخورد خواهد شد.

محمد رضا حیدری روز دوشنبه در جلسه شورای شهر مشهد افزود: در خصوص نحوه اکران پرچم ایران در دهه فجر حوزه نظارت عالی شورا در حال بررسی موضوع است و پس از اطلاع از این موضوع به سرعت بنرهای یاد شده از سطح شهر جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: گزارشها از این نهاد نظارتی حاکی است عناصری در حوزه روابط عمومی مشهد در نمایش پرچم ایران بی مبالاتی و بی توجهی سهوی کرده اند و تاکنون تعمدی در خصوص این اتفاق اثبات نشده است.

رییس شورای شهر مشهد گفت: موضوع اکرانهای شهری از حساسیت بالایی برخوردار است لذا حتما باید از وقوع این اتفاقات که قبلا نیز در مناسبتهای دیگر رخ داده جلوگیری شود و علاوه بر اهمیت موضوع باید توجه داشت این اتفاقات موجب سوء استفاده برخی نیز قرار می‌گیرد.

همچنین دیروز سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد اعلام کرد: پرچم‌های ناقص و مشکل‌دار از سطح شهر جمع‌آوری و جایگزین آنها در حال نصب است.

سید مهدی حسینی افزود: همزمان با فرارسیدن دهه فجر، طرح های مناسبتی دهه فجر در ۲۶۰ استرابورد شهری و ۱۱۶ عدد از آگهی نماها، پل سوارها و پل های عابر پیاده نصب و اکران شده‌ است.
وی ادامه داد: برخی از پرچم‌های نصب شده در سطح شهر از لحاظ رنگ دچار مشکل بود و به علت اشتباه فنی در دستگاه چاپ، رنگ سبز به رنگ آبی تبدیل و منجر به اشتباهات ظاهری در این پرچم ها شده‌ بود که پس از رویت به سرعت و با پیگیری‌های فوری این پرچم ها از سطح شهر جمع آوری و جایگزین آنها در حال نصب است.

دیروز در اکرانهای شهری پرچم ایران به مناسبت دهه فجر برخی بنرهای نصب شده پرچمی سه رنگ به شکل آبی سفید قرمز نصب شده بود که این موضوع انتقاداتی را از طراحی و نصب این محصولات تبلیغی برانگیخت.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.