محافل قرآنی کوثر وحی به مناسبت میلاد بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و تقارن آن با ایام‌الله دهه فجر ویژه بانوان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برگزاری محافل قرآنی کوثر وحی به مناسبت میلاد بانوی دوعالم و دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین محافل قرآنی کوثر وحی به مناسبت میلاد بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و تقارن آن با ایام‌الله دهه فجر ویژه بانوان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

محافل «کوثر وحی» به همت اتحادیه‌های استانی مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، در سراسر کشور برگزار می‌شود و این طرح سراسری که در راستای تکریم و گرامیداشت بانوان فعال قرآنی به اتحادیه‌های استانی ابلاغ شده است، که با حضور بانوان قاری، حافظ، مدیر و فعال قرآنی و همچنین گروه‌های تواشیح و مدیحه‌سرایی بانوان، از سوی اتحادیه‌های استانی مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سراسر کشور برگزار می‌شود.

این محفل  در دو بخش مجزا پیش‌بینی شده است. بخش اول این ویژه برنامه شامل، جشن میلاد حضرت زهرا (س)، تلاوت قرآن کریم و اجرای گروه‌های تواشیح است که تمامی بخش‌های آن توسط بانوان اجرا خواهد شد و به دلیل رعایت موازین شرعی، حضور برادران در این بخش ممنوع است. همچنین تجلیل از بانوان فعال و پیشکسوت قرآنی استان یکی از مهمترین برنامه‌های بخش اول محفل «کوثر وحی» است.

بخش دوم این محفل، با حضور و سخنرانی مسئولان استان‌ها به ویژه استانداران، ائمه جماعات و مسئولان فرهنگی و قرآنی استان همراه خواهد بود. بخش دوم این ویژه برنامه سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره (س)، از سیمای مرکز استان‌ها پخش می‌شود.

محفل قرآنی «کوثر نور»، سه شنبه ۱۴ بهمن‌ماه، در شام میلاد حضرت زهرا (س)، در فضای باز و اماکن فرهنگی و مذهبی هر یک از استان‌ها و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.