یزد - معاون عمرانی استاندار یزد گفت: ۷۹۶ پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۱ هزار و ۴۲۵ میلیارد تومان هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر در استان افتتاح خواهد شد .

 ۷۹۶ ‌پروژه در استان یزد  به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی استانداری یزد ،محسن صادقیان‌ از افتتاح ۷۹۶ پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی، صنعتی و اجتماعی در این ایام خبر داد و اظهارداشت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری ۱۱ هزار و ۴۲۵ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شده و با افتتاح آنها برای بیش از ۳هزار نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.
وی افزود: بیشترین سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها مربوط به بخش صنعت است و چند طرح‌ صنعتی در شهرستان‌های بافق، اردکان، میبد و اشکذر بخش مهمی از مجموع این سرمایه‌گذاری‌ را به خود اختصاص داده  است .

صادقیان از کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۳۴ طرح در همین ایام خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۸۳ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: تکمیل ۴۵۰ کیلومتر راه آهن در استان تا سال ۱۴۰۰ در دستور کار است که بزرگ‌ترین این طرح‌ها خط راه‌آهن یزد - اقلید ‌به طول ۲۷۶ کیلومتر است ‌و امیدواریم تا پایان امسال ریل‌ گذاری این مسیر در بخش استان یزد به اتمام برسد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.