مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پروژه های گازرسانی در این استان به مبلغ ۵۴۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

افتتاح و کلنگ زنی ۵۴۰۰ میلیارد پروژه گازرسانی در خراسان رضوی طی دهه فجر ۹۹

به گزارش قدس آنلاین، حسن افتخاری با اعلام این مطلب اظهار کرد: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۸۲۴ پروژه گازرسانی در استان خراسان رضوی با اعتباری بالغ بر ۵۴۴ میلیارد تومان آغاز می شود که در این بین گازرسانی به ۷۰۰ واحد صنعتی و تولیدی و ۱۲۵۸۲ خانوار روستایی  از جمله مهمترین اقدامات شرکت گاز خراسان رضوی است.
وی افزود: اتمام و بهره برداری طرح های گازرسانی در ۱۰۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۲۵۸۲ خانوار و آغاز عملیات اجرایی در ۱۹ روستای دیگر با ۲۷۳۹ خانوار بخش دیگری از ۸۲۴ پروژه گفته شده شرکت گاز استان در دهه فجر امسال خواهد بود.
به‌گفته افتخاری، صالح آباد، نیشابور، چناران، درگز، خواف، تربت جام، تایباد، سبزوار، بینالود، کلات و فریمان شهرستان هایی است که پروژه های گازرسانی دهه فجر ۹۹ در آن مورد افتتاح یا کلنگ زنی قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی یادآور شد: پیش از این در هفته دولت امسال هم طرح های گازرسانی استان در ۱۱۶ روستا، ۱۶۷ واحدتولیدی و صنعتی و عملیات فاز یک و دو خط تغذیه رینگ جنوبی مشهد همراه با خط انتقال منشعب از خط پارچین- سنگ بست با اعتبار ۵۹۸ میلیارد تومان با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مقامات کشوری و استانی مورد بهره برداری و کلنگ‌زنی قرار گرفته بود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.