سرورهادیان : نمایشگاه صنایع دستی درگالری گلستانه برگزار شد .

برگزاری  نمایشگاه صنایع دستی در گالری گلستانه مشهد

مدیرگالری گلستانه ضمن اعلام این مطلب گفت: این نمایشگاه در جهت حمایت وارائه وفروش آثارهنرمندان وهنرجویانی است  که درخانه فعالیت می کنند.
مجید بندارمقدم می افزاید: دراین نمایشگاه آثارمختلف صنایع دستی چون گلیم ، کیف های چرمی، تابلو های نقاشی، صنایع فلزی و..برای علاقمندان به هنرارائه می شود .
این پیشکسوت عکاسی با اشاره به این نکته که هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه و فروش آثارهنرمندان است ، بیان می دارد: این نمایشگاه فرصتی برای هنرمندان وهنرجویانی شهرمان است که بتوانند امکان به نمایش گذاشته شدن  وفروش آثارشان را داشته باشند.
وی خاطرنشان می سازد:  از طرفی بدلیل محدودیت های کرونا با رعایت پرو تکل ها بهداشتی تعداد 7 میزدرسالن اصلی گالری درنظرگرفته شده است تا هنرمندان به تنهایی یا جمعی دریک میزو دیوارهای گالری آثارشان رابرای مدت 5 روزدرمعرض دید علاقمندان به هنرهای دستی قراربدهند .
بندارمقدم اظهارمی دارد : پس ازاین مدت زمانی هنرمندان می توانند زمان حضورشان رادرسالن اصلی گالری تمدید کنند اما برای آن که امکان ارائه آثارشان رامهیا سازیم درصورت عدم تمدید این شرایط را فراهم ساختیم که آثارشان درسالن دوم گالری همچنان درمعرض دید علاقمندان قرارگیرد.
شایان ذکراست ،این نمایشگاه از10 بهمن الی 28 اسفند ماه ، صبح از ساعت 10 الی 14 وعصراز17 الی19 درگالری گلستانه، واقع درچهارراه بی سیم ، جهاد 3، شماره 9 1درجهت حمایت ازهنرمندان وهنرجویان برای بازدیدعلاقمندان دایراست .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.