در سومین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، سینمای رسانه میزبان فیلم‌های «ابلق» و «تک تیرانداز» خواهد شد.

سومین روز فجر «ابلق» می‌شود /حضور «تک تیرانداز» در کاخ جشنواره

به گزارش گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین، امروز ۱۴ بهمن ماه و در سومین روز از جشنواره فیلم فجر سینمای رسانه در دو سانس میزبان فیلم‌های «ابلق» و «تک تیرانداز» خواهد شد.

آخرین حضور آبیار در جشنواره به دو سال پیش یعنی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با «شبی که ماه کامل شد» بازمی‌گردد؛ فیلمی که تحسین منتقدان، تماشاگران و اهالی سینما را با خود به همراه داشت و البته دست خالی هم از آن دوره جشنواره بیرون نیامد.

«ابلق» امسال در سکوت خبری جلوی دوربین رفت و فیلمنامه‌ آن به صورت مشترک توسط آبیار و پریسا کرزیان به نگارش درآمده و محمدحسین قاسمی آن را تهیه کرده است.

تجربه همکاری موفق آبیار با الناز شاکردوست و هوتن شکیبا بار دیگر در «ابلق» تکرار شده و بهرام رادان با گریمی متفاوت نیز این تیم آزمون پس داده را تکمیل کرده است.

مهران احمدی، گلاره عباسی و گیتی معینی از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همچنین فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری و به تهیه کنندگی ابراهیم اصغری در سانس دوم به نمایش درخواهد آمد.

او پس از «استراد» که سال ۹۰ ساخته شد، قرار است این دهه را با «تک تیرانداز» به پایان برساند.

«تک‌تیرانداز» فیلمی قهرمان محور و برشی کوتاه از حضور حماسی بهترین تک‌تیرانداز دوران دفاع مقدس را در قالب یک داستان اکشن روایت می‌کند.

کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علی‌رضا کمالی، عبدالرضا نصاری، انوش معظمی، حسین پوریده، حسین شریفی، عبدالحلیم تقلبی، اسمعیل خلج، مهدی شیخ عیسی، گورا نگم و ... در این فیلم نقش آفرینی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.