۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 738496

خیلی اوقات درست نمی‌دانیم مشکل اصلی گوشی از باتری است یا از جای دیگر آن. همیشه هم لازم نیست که گوشی خود را به تعمیرکار نشان دهیم تا برایمان تشخیص دهد. خیلی ساده با در نظر گرفتن چند راهکار می‌شود فهمید که خرابی گوشی از باتری است یا خیر.

علائم خرابی باتری تلفن همراه چیست؟

برای همه‌ی ما حداقل یک‌بار پیش آمده است که باتری گوشی ما خراب شده و به تدریج و یا ناگهانی از کار افتاده است. اولین راهی که به ذهن همه‌ی ما می‌رسد این است که باتری گوشی خود را تعویض کنیم. با وجود گرانی قیمت موبایل، گاهی خرید یک موبایل جدید مقدور نیست حتی گاهی اگر توانایی مالی هم داشته باشیم هنوز می‌خواهیم از گوشی قبلی خود استفاده کنیم، چرا که اطلاعات زیادی را در آن ذخیره کرده بودیم که به آن‌ها احتیاج داریم؛ بنابراین بهترین و مقرون به صرفه‌ترین راه، تعویض باتری گوشی است نه خود گوشی. باتری هوآوی هم از این مسئله مستثنی نیست. باتری هواوی نیز ممکن است خراب شود. در این مقاله ما به یک‌سری از علایم خرابی باتری هواوی پرداختیم؛ پس اگر کنجکاو هستید بدانید که این علایم چیست و چطور پیش از خرابی کامل باتری می‌توان از آن آگاه شد، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

این که باتری هواوی بعد از مدتی خراب شود امری طبیعی است. باتری هواوی و هر باتری دیگری طول عمر مشخصی دارد که پس از آن دیگر به درستی کار نمی‌کند. خیلی اوقات درست نمی‌دانیم مشکل اصلی گوشی از باتری است یا از جای دیگر آن. همیشه هم لازم نیست که گوشی خود را به تعمیرکار نشان دهیم تا برایمان تشخیص دهد. خیلی ساده با در نظر گرفتن چند راهکار می‌شود فهمید که خرابی گوشی از باتری است یا خیر.

باتری هواوی شما در حال خراب شدن است اگر:

_ بدنه‌ی آن زیاد داغ می‌شود.

_ گوشی باید مداوم روی شارژ باشد.

_  گوشی ناگهان و بی‌دلیل خاموش می‌شود.

_ گوشی پس از مدت کوتاهی کار کردن خاموش می‌شود.

_ باتری گوشی متورم شده است.

_ گوشی به سختی و دیرتر از حالت عادی روشن می‌شود.

بنابراین اگر باتری شما این علایم را از خود نشان داد، باید بدانید که باتری شما رو به خرابی است. پس اگر ناگهان از کار ایستاد زیاد تعجب نکنید و خود را برای خرید باتری هواوی آماده کنید.

خرید باتری هواوی

از نظر بسیاری از مردم خرید خود موبایل آسان‌تر از خرید لوازم جانبی آن است؛ چون همیشه این نگرانی وجود دارد که جنسی که می‌خرند تقلبی باشد و پس از مدت کوتاهی از کار بیفتد و خیال‌ می‌کنند خرید باتری یا هر لوازم جانبی دیگری، تنها پول هدر دادن است، ولی در عین حال اگر باتری اصل باشد نه تنها پول هدر دادن نیست، بلکه دیگر مجبور نیستید هزینه‌ی گزافی پرداخت کنید و یک گوشی نو بخرید. پس ساده‌ترین و بهترین راه‌حل آن است که باتری خود را تعویض کنید و بدانید کجا لوازم جانبی اصل را می‌فروشند؛ بنابراین اگر باتری هواوی شما خراب شده، جای هیچ نگرانی نیست فقط باید دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید باتری هواوی که نو و اصل باشد، بگردید. این کار آن‌چنان هم سخت نیست؛ در ادامه‌ی مطلب فروشگاه معتبری را به شما معرفی خواهیم کرد.

از کجا شارژر و باتری هواوی اصل بخرم؟

امگا باتری یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین سایت‌های فروش اینترنتی لوازم جانبی موبایل است که امکان خرید غیرحضوری را برای مشتریان خود فراهم آورده تا هم‌میهنان عزیز بتوانند از سراسر ایران ثبت سفارش کنند و از خدمات این سایت بهره‌مند شوند. یکی از مزیت‌های دیگر سایت امگا باتری این است که شما می‌توانید هرگونه سؤال و مشکل نرم افزاری و سخت افزاری خود را مطرح کنید و پاسخ آن را خیلی سریع و راحت از متخصصان سایت یا دیگر کاربران دریافت کنید؛ کاری که خیلی از تعمیرکاران با گرفتن هزینه برای شما انجام می‌دهند! این سایت دارای بخش‌های مختلفی است که شما می‌توانید با توجه به برند موبایل مورد نظرتان، اطلاعات کافی را در مورد باتری و سایر لوازم جانبی به دست بیاورید. در سایت امگا باتری لوازم جانبی همانند کابل، شارژر، باتری و... برای برندهای مختلف از جمله هواوی موجود است. حتی لازم نیست از بین تمامی محصولات، دنبال محصول مورد نظر خود باشید؛ فقط کافی است که به این سایت سر زده و در بخش "جستجو در محصولات" نام محصول مورد نظر خود را بنویسید تا همه‌ی موارد مرتبط با آن برای شما نمایش داده شود.

با امگا باتری خیالتان راحت است که لوازم جانبی که می‌خرید اصل و با کیفیت است، چرا که امگا باتری دارای نماد الکترونیک از وزارت  صنعت، معدن و تجارت می‌باشد و همچنین ضمانت تعویض و بازگشت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.