۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 738510

تیم‌های خانه بسکتبال خراسان رضوی (رادین) و آویژه صنعت پارسا مشهد که نمایندگان خراسان رضوی در مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور هستند از امروز در خانه بسکتبال مشهد، مشترکاً میزبان گروه (چهار) شمال کشور در دور برگشت مسابقات هستند.

مشهدی‌ها میزبان لیگ دسته یک بسکتبال

تیم رادین مشهد توانسته است در دور رفت و با اقتدار با پنج پیروزی و بدون شکست مقام اول گروه را به خود اختصاص دهد و تیم پرتلاش آویژه صنعت پارسا مشهد با چهار برد و یک باخت (مقابل رادین مشهد) در مکان دوم بایستد. دو نماینده بسکتبال خراسان رضوی با تیم‌های قدرتمند کاله تهران، مهرام شهر قدس، شهرداری نوین گرگان و ملوان بندر انزلی همگروه و همبازی هستند. 

۳۹ تیم در دو گروه

لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۳۹ تیم در دو گروه جنوب و شمال از دی‌ماه سال جاری با میزبانی شهرستان‌های داوطلب آغاز شده است. براساس برنامه فدراسیون بسکتبال، پس از پایان دیدارهای مقدماتی، از هر گروه چهار تیم صعود می‌کنند و بازی‌ها به صورت رفت و برگشت ادامه خواهد یافت و در نهایت هشت تیم در مرحله پلی‌آف (حذفی) تا نتیجه نهایی و قهرمانی به رقابت خواهند پرداخت.

یادآور می‌شود شهرستان‌های مشهد، بندر لنگ، اصفهان، جهرم، سنندج، رشت و تهران میزبان دور برگشت مسابقات هستند. فدراسیون بسکتبال اعلام نمود شروع مسابقات پلی‌آف ۱۴ اسفند است و همچنین مسابقات از تاریخ ۱۷ بهمن لغایت ۴ اسفند به علت حضور تیم ملی در مسابقات انتخابی پنجره سوم کاپ آسیا برگزار نمی‌شود.

روابط عمومی هیئت بسکتبال خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای به تمامی پیشکسوتان، مربیان، داوران، مدیران باشگاه‌ها، بازیکنان و علاقه‌مندان بسکتبال یادآور شد با توجه به مقررات فدراسیون بسکتبال مبنی بر عدم حضور تماشاگران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا، حتماً نتایج این دیدارها را از طریق کانال هیئت بسکتبال دنبال و از حضور در سالن خانه بسکتبال جداً خودداری نمایند.

برنامه دیدارهای نمایندگان خراسان رضوی

سه‌شنبه ۱۴/۱۱/۹۹: کاله تهران- خانه بسکتبال خراسان رضوی ساعت ۱۶/ مهرام شهر قدس- آویژه صنعت پارسا ساعت ۱۸         

چهارشنبه ۱۵/۱۱/۹۹: آویژه صنعت پارسا - ملوان بندر انزلی ساعت ۱۶/ خانه بسکتبال مشهد - شهرداری نوین گرگان ساعت۱۸    

جمعه ۱۷/۱۱/۹۹: مهرام شهر قدس- خانه بسکتبال خراسان ساعت ۱۶/ شهرداری نوین گرگان - آویژه صنعت پارسا ساعت ۱۸

یکشنبه ۱۹/۱۱/۹۹: خانه بسکتبال خراسان- آویژه صنعت پارسا ساعت ۱۸

دوشنبه ۲۰/۱۱/۹۹: آویژه صنعت پارسا- کاله تهران ساعت ۱۴/ ملوان بندر انزلی - خانه بسکتبال خراسان ساعت ۱۸       

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.